با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!

ساخت وبلاگ

زندگینامه کریستین بیل

کریستین بیل بازیگر برنده جایزه ای است که در فیلم هایی چون "American Psycho" ، "Fighter" و سه گانه "Batman" کریستوفر نولان بازی کرده است.
کریستین بیل کیست؟
بازیگر کریستین بیل که در سال 1974 در پمبروكشایر ، ولز متولد شد ، برای اولین بار در فیلم امپراطوری خورشید استیون اسپیلبرگ (1987) از موفقیت فیلم بلند سینمایی برخوردار شد. وی با بازگشت به روانی سادیسم آمریکایی (2000) به کانون توجه ، او بیش از 60 پوند برای The Machinist (2004) کاهش یافت تا قبل از بازی در نقش Batman (ابرقهرمانان) در Batman Retus (2005) و دو دنباله آن ، یک نقش قهرمان را بدست آورد. بیل به خاطر بازی در فیلم The Fighter (2010) برنده ی اسکار شد و بعدها به خاطر نقش هایش در فیلم American Hustle (2013) ، The Big Short (2015) و Vice (2018) به رسمیت شناخته شد.

پیشینه و شغل اولیه
کریستین بیل در 30 ژانویه سال 1974 در پمبروکشیش ، ولز متولد شد. بیل با شروع فعالیت شغلی خود ، به عنوان یکی از بازیگران متنوع در صنعت سرگرمی ظاهر شد. به نظر می رسد که اجرای در ژن های اوست ، با مادری که رقصنده و دلقک بود و یک خواهر بزرگتر که بازیگر زن بود. حتی پدربزرگش در این کار مشغول فعالیت بود ، و به عنوان دوبلور شیرین کار برای جان وین در فیلم هاتاری در سال 1962 کار می کرد!

"امپراتوری خورشید"
بیل در اولین فعالیت تجاری خود در 9 سالگی به نمایش درآمد. خیلی زود پس از آن ، وی در صحنه لندن با کمدین روون اتکینسون در فیلم The Nerd ظاهر شد. استیون اسپیلبرگ سپس او را برای گروهی از جیم گراهام در امپراتوری خورشید (1987) از گروه 4000 بازیگر جوان انتخاب کرد ، یک درام جنگ جهانی دوم درباره پسری انگلیسی که در چین بزرگ شد و در اردوگاه کارآموزی ژاپن به پایان رسید.

عملکرد چشمگیر بیل به او جایزه هنرمند جوان را برای بهترین بازیگر جوان در یک تصویر متحرک و جایزه شورای ملی نقد و بررسی برای عملکرد برجسته نوجوانان اهدا کرد. در آن زمان فقط 13 سال سن داشت ، بیل همه توجه را بی توجه دانست. او به مصاف مصاحبه برای رفتن به حمام و سپس به راحتی ساختمان را ترک كرد.

در صفحه بزرگ


'هنری پنجم' ، 'اخبار'
بخش های بیشتری نیز دنبال شدند ، از جمله نقش کمی در اقتباس کنت براناگ از هنری پنجم ویلیام شکسپیر (1989). چند سال بعد ، بیل خود را در Musicies Newsies (1992) پیدا کرد. وی پیش از افزودن شماره موسیقی ، این پروژه را در مورد جوانانی که روزنامه ها را در خیابان می فروختند — به نام های خبری با خبر خوانده شده بود ، امضا کرده بود. این پروژه به عنوان یکی از کمترین فیلم های پرکارترین فیلم تاکنون توسط والت دیزنی تصاویر به پایان رسید.

"زنان کوچک"
در سال 1994 ، بیل نقش مهمی در اقتباس فیلم از زنان كوچك كلاسیك Louisa May Alcott داشت ، وینونا رایدر را در نقش جو مارس بازی كرد. او علاقه عشق رایدر ، تئودور "لوری" لورنس را بازی کرد. بلافاصله پس از آن ، بیل با شخصیت ادبی معروف دیگر - ادوارد روزیر ، در فیلم "پرتره یك خانم" (هنری جیمز) (1996) به کارگردانی جین قهرمان و با بازی در نقش نیكول كیدمن برخورد كرد.

باز هم با Branagh برای یک رویا شب میان تابستان (1999) ، دوباره بیل این بار نقش اساسی تری داشت. او دیمیتریوس را بازی کرد ، جوانی عاشق هرمیا (آنا فریل) که عواطف خود را برنمی گرداند و در عوض عاشق لیساندر (دومینیک غربی) است. به نوبه خود ، دیمیتریوس را دوست دارد هلنا (Calista Flockhart). دیوانگی وقتی اتفاق می افتد که چهار نفر وارد یک جنگل نشین شده توسط پری ها شوند.

موفقیت اصلی


"روانی آمریکایی"
بیل با اثبات دامنه خود ، براساس كتاب برت ایستون الیس ، قاتل سریالی از 1980s را در American Psycho (2000) ایفا كرد. بیل از نظر جسمی خود را برای این نقش متحول کرد و به تدوین یک بدنه قلم زنی پرداخت تا منعکس کننده وسواس شخصیت او با ظاهر خودش باشد. این فیلم که اغلب به دلیل خشونت ناشی می شد ، نمایه بیل در هالیوود را بالا می برد. او در کنار این فیلم جنجالی ایستاده است و به هفتگی سرگرمی می گوید: "من کسی را که نمی تواند طنز را پیدا کند درک نمی کنم. پیچیده و مریض است. اما بسیار مسخره است."

"ماشینیست"
بیل که مجدداً کاراکتر را از بیرون انجام داد ، بیش از 60 پوند برای The Machinist 2004 از دست داد. بعضی اوقات ، رژیم او فقط شامل یک سیب و یک لاته در روز بود. در هیجان روانشناختی ، او یک کارگر ماشین فروشی بازی می کرد که با بی خوابی می جنگد ، با یک همکار به ظاهر وجود ندارد و با سرعت صحبت می کند.

'بتمن آغاز میکند'
سپس بیل مجبور شد به سرعت بازی کند تا ابرقهرمان افسانه ای عنوان را در Batman Begins (2005) به کارگردانی کریستوفر نولان بازی کند. بیل بازیگرانی چون جیک گیلنهاال ، جوشوا جکسون و سیلیان مورفی را برای این قسمت از بین برد. (مورفی با بازی در نقش مترسک شرور در این فیلم به پایان رسید.) با ورود به نقشی که روزگاری توسط جورج کلونی و مایکل کیتون در آن اشغال شده بود ، بیل عملکرد متمایز خود را در قسمت دوتایی میلیونر بروس وین / مبارز جرم بتمن انجام داد. این تصور مجدد از حماسه بتمن اثبات شده است که یک ضربه بزرگ در بوکس است و در پنج روز ابتدایی خود بیش از 72 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

"سحر نجات"
بیل با ادامه یك نقش های متنوعی از نقش ها ، یك تیرانداز سابق ارتش در Harsh Times (2005) بازی كرد. او همچنین در فیلم درام تاریخی ترنس مالیك ، دنیای جدید (2005) در نقش جان رولف ، همسر پوكاونتاس ظاهر شد. برای Rescue Dawn (2006) ، بیل ماه ها فیلمبرداری را در جنگل های تایلند گذراند تا یک خلبان آمریکایی را که در جنگ ویتنام اسیر شده بود به تصویر بکشد.

"پرستیژ" ، "من آنجا نیستم"
بیل با بازی دو جادوگر بازیگر که در اواخر دهه 1800 در لندن به رقیب تبدیل شدند ، مقابل هیو جکمن در پرستیژ (2006) بازی کرد. وی سپس در اولین وسترن خود ، 3:10 به یوما (2007) ، به عنوان یک کشاورز تقریباً بی بضاعت که موافقت می کند یک دزد بانک قاتل (راسل کرو) را به زندان ببرد ، به منظور جلب احترام خانواده اش. بیل یکی از بازیگرهای عجیب و غریب نیست ، بیل یکی از چندین بازیگر بود - از جمله کیت بلانشت و هیت لجر - برای به تصویر کشیدن افسانه موسیقی قومی و راک باب دیلن در فیلم تجربی من آنجا نیستم (2007). تاد هینز ، کارگردان و نویسنده توضیح داد: "این همه رنگ های دیلن و همه رنگ های زیبا را نشان نمی دهد."
'شوالیه تاریکی'
بیل و لجر دوباره باهم در دومین قسط حماسه نولان بتمن ، The Dark Knight (2008) ، یک تور هنری با قدرت کار کردند که در نهایت بیش از یک میلیارد دلار در سطح جهانی درآمد. با این حال ، این پروژه توسط تراژدی خراب شد ، زیرا لجر در ژانویه سال 2008 درگذشت ، درست قبل از انتشار فیلم. این دو در هنگام ساخت فیلم نزدیک شده بودند و بیل از عبور ناگهانی لجر شوکه شد. بیل گفت: "مدت زمان طولانی طول می کشد تا بپذیریم که فردی از بین رفته است ، وقتی تمام بدن و ذهن به شما می گوید که این کسی است که شما برای مدت زمان زیادی می شناسید." "او برای خودم از نظر روحیه ای مهربان بود. به امید كوچك امیدوارم كه شوالیه تاریك بتواند یك جشن كارهای او باشد."

برنده اسکار و گلدن گلوب


"جنگنده" ، "شوالیه تاریکی طلوع می کند"
در سال 2009 ، بیل به نقش جان کانر برای بازیابی Terminator Salvation و همچنین در Public Enemies بازی کرد ، فیلمی درباره جان دیلینجر. در سال 2011 ، این بازیگر به دلیل عملکرد خود به عنوان دیکی اکلوند ، بوکسور اسبق وزن ، در بازی The Fighter (2010) ، به کارگردانی دیوید او راسل ، هم گلدن گلوب و هم اسکار را به خانه برد. او سپس برای نصب نهایی سه گانه بتمن ، فیلم The Dark Knight Rises (2012) با نولان دوباره به هم پیوست.

"فشار آمریکایی"
عنوان بعدی بیل با عنوان Out Of the Fove (2013) ، که علی رغم بازیگران ستاره دار ، برای یک صندوق میانه متوسط ​​مستقر شد. با این حال ، او تا پایان سال پس از انتشار Hustle آمریکایی ، دوباره توسط راسل توسط او مورد توجه قرار گرفت. بیل با به دست آوردن بیش از 40 پوند برای بازی در نقش هنرمند ایروینگ روزنفلد ، نامزد جایزه اسکار دیگر را برای عملکرد خود در این ویژگی تحسین برانگیز به دست آورد که امی آدامز ، جنیفر لارنس و بردلی کوپر با هم بازی کردند.

"کوتاه بزرگ"
در سال 2014 ، بیل نقش موزیک را برای نمایش حماسه ریدلی اسکات: خدایان و پادشاهان به عهده گرفت. وی با بازگشت به کرایه بیشتر کاراکتر ، در کنار براد پیت ، رایان گاسلینگ و استیو کارل در اقتباس سال 2015 از پرفروش ترین فیلم های غیر داستانی The Big Short با هم بازی کرد. بیل برای نقش خود به عنوان مایکل بری ، مدیر پول که در سال 2005 حرکت می کند برای مقابله با حباب بازار مسکن این کشور ، نامزدهای طلایی گلوب و اسکار را به دست آورد.

"معاون" ، "فورد مقابل فراری"
بیل به خاطر تصویربرداری از معاون رئیس جمهور سابق دیک چنی در معاون ، جایزه گلدن گلوب 2018 را برای بهترین عملکرد به دست آورد ، نقشی که نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شد. در سال 2019 ، این بازیگر به دلیل عملکرد خود به عنوان راننده ماشین مسابقه ، کن مایلز در فورد مقابل فراری ، وزوز اسکار بیشتری ایجاد کرد.

زندگی شخصی
خارج از بازیگری ، بیل ترجیح می دهد زندگی خصوصی خود را تحت پوشش قرار دهد. با این حال ، اتهامات در تاریخ 22 ژوئیه 2008 ، بیل را در کانون توجه قرار داد. وی متهم به حمله به مادرش ، جنی و خواهر شارون بود که مقامات را صدا زد. وی بعداً به دلیل عدم وجود مدرک آزاد شد.
در همان ماه ، گزارش شد که بیل در مجموعه Terminator Salvation ذوب شده است. صوتی طغیان بعداً منتشر و به طور گسترده منتشر شد. چهره های هالیوود مانند وووپی گلدبرگ و ران هوارد علناً از اقدامات وی دفاع کردند ، اما شهرت وی در اثر این حادثه متلاشی شد.

بیل از سال 2000 با سیبی بلازیچ ، مدل سابق و دستیار شخصی ازدواج کرده است. این زوج در سال 2005 از اولین فرزندشان به نام دختر املین استقبال کردند. در سال 2014 ، بیل و بلازیچ از فرزند دوم خود یعنی پسر جوزف استقبال کردند.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 208 تاريخ : 30 خرداد 1399 ساعت: 15:0

زندگی نامه کیت بلانشت

کیت بلانشت بازیگر زن برنده جایزه آکادمی است که به دلیل ایفای نقش در یک سری از فیلمهای معتبر از جمله "الیزابت" ، "Aviator" ، "یاس آبی" و "کارول" شناخته شده است.
کیت بلانشت کیست؟
بازیگر کیت بلانشت در انستیتوی ملی هنرهای دراماتیک استرالیا تحصیل کرد و در سال 1992 فارغ التحصیل شد. اولین فیلم او در ایالات متحده در Paradise Road در 1997 بود و او در چندین پروژه مورد ستایش از جمله استعدادهای آقای ریپلی ، The Aviator ، کنجکاو بازیگر شد. Case of Benjamin Button و دو فیلم درباره ملکه الیزابت اول در سال 2005 ، وی به دلیل نقش خود در نقش كاترین هپبورن در فیلم The Aviator برنده یك جایزه آكادمی شد. او اسکار دیگری را در سال 2014 دریافت کرد ، این بار برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم Blue Jasmine ، و به خاطر نقشش در درام عاشقانه سال 2015 کارول ، تحسین اضافی کسب کرد.

اوایل زندگی و شغل
کاترین الیز بلانشت متولد کاترین الیز بلانشت در ملبورن ، استرالیا ، در تاریخ 14 مه 1969 ، کیت بلانشت بلافاصله پس از فارغ التحصیلی در موسسه ملی هنرهای نمایشی استرالیا در سال 1992 ، نام خود را برای تئاتر شروع کرد. او به سرعت با شرکت تئاتر سیدنی ، اول شد. تولید آن از دختران برتر و سپس در رقص کافکا. بلانشت بخاطر عملکرد دوم خود ، در سال 1993 جایزه جدید تئاتر سیدنی سینمایی منتقدین را بدست آورد. او همچنین به خاطر نقش آفرینی در تولیدات هملت ، تمپست و مرغ دریایی تحسین منتقدان را دریافت کرد.

فیلم ها


گلدن گلوب برای "الیزابت"
بلانشت در فیلم Paradise Road ، در مورد گروهی از زنان که در جنگ جهانی دوم در ژاپن زندانی شده بودند ، اولین فیلم بلند خود را در ایالات متحده ساخت. بعداً در همان سال ، او توجه خود را به هالیوود با عملکرد مقابل رالف فینز در اسکار و لوچیندا جلب کرد. در سال 1998 ، نمایش برنده گلدن گلوب بلانشت از ملکه الیزابت اول ملکه انگلیس در الیزابت برای اولین بار نامزد دریافت جایزه اسکار در این بازیگر شد. او 29 سال داشت.

"آقای با استعداد ریپلی" و "هدیه"
بلانشت در سال 1999 در فیلم The Talent Mr. Ripley عملکردی عالی را ارائه داد ، فیلمی نیز با بازی مت دیمون ، گوینت پالترو و جود لاو. سپس در سال 2000 ، او در یک شهر کوچک جنوبی در شهر هیجان انگیز The Gift بازی کرد و در کنار کیتی هولمز و گرگ کینار بازی کرد. سال بعد بلانشت با بروس ویلیس و بیلی باب تورنتون در بندر طنز و با کوین اسپیسی و جولیان مور در فیلم حمل و نقل بازی کرد. علاوه بر این ، وی عنوان نمایشی از دوره جنگ جهانی دوم شارلوت گری را بازی کرد ، با بازی در یک زن بریتانیایی که به جنبش مقاومت فرانسه کشیده شده است.
'ارباب حلقه ها'
در سال 2001 ، بلانشت به عنوان وروجک خاندان خاندان گالادریل در فیلم The Fellowship of the Ring ، اولین اقساط حق رای فیلم "Lord of the Rings" به کارگردانی پیتر جکسون ظاهر شد و براساس رمان J.R.R ساخته شد. تالکین بلانشت برای اقساط دوم و سوم این تریلوژی (پیوستن مجدد با الیاس وود ، یان مک کلن ، اورلاندو بلوم و لیو تایلر ، از دیگر اعضای بازیگر سریال Lord of the Rings) که در حال تکرار شدن است ، به کاراکتر بازگشت. Retu of the King ، در سال 2003 منتشر شد.

اسکار وین برای "The Aviator"
در سال 2005 ، بلانشت بزرگترین جایزه سینمایی خود را به دست آورد: او جایزه اسکار را به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای به تصویر کشیدن کاترین هپبورن در بیوارد هوارد هیوز در بیوپیک The Aviator (2004) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی به دست آورد. در سال 2006 ، او برای درام بابل با برد پیت همکاری کرد و سال بعد دوباره به یکی از مشهورترین شخصیت هایش برای الیزابت بازگشت: دوران طلایی. این فیلم با انتخاب فصل بعدی زندگی الیزابت اول ، به بررسی چگونگی برخورد ملكه با تهدیدات برای او و روابط خود با كاشف سر والتر رالی پرداخت. بلانشت برای عملکرد وی نامزدهای انجمن صنفی بازیگران صفحه ، گلدن گلوب و اسکار را به دست آورد.

به تصویر کشیدن باب دیلن در "من آنجا نیستم"
در سال 2007 ، این بازیگر تصویری افسانه ای دیگر را به نمایش گذاشت: او یکی از بازیگرانی بود که باب دیلن ، اسطوره موسیقی را در بیوگرافی تحسین شده من آنجا نیستم ، به کارگردانی تاد هاینس به تصویر کشید. بلانشت به دلیل عملکرد خود به عنوان خواننده ترانه سرا ، نامزد دریافت جایزه دیگر انجمن بازیگران صفحه و همچنین گلدن گلوب و اسکار در دسته بازیگر نقش مکمل زن شد. در آن سال او به عنوان یکی از "100 فرد با نفوذ در جهان" مجله تایم انتخاب شد.

'مورد عجیب بنجامین باتن'
در سال 2008 ، بلانشت یک بار دیگر با پیت همبازی شد و به عنوان رقصنده دیزی در کنار شخصیت اصلی خود در فیلم The Curious Case of Benjamin Button ، در مورد مردی که در زمان معکوس پیری می کند ، بازی کرد. فیلمنامه این فیلم به کارگردانی دیوید فینچر الهام گرفته از داستانی است که در اوایل قرن بیستم توسط F. Scott Scott Fitzgerald نوشته شده است.

"هابیت"
در سال 2012 ، بلانشت دوباره به شخصیت گالادریل بازگشت ، این بار برای یک سریال جدید به کارگردانی جکسون ، یعنی هابیت. حق رای دادن یک تریلوژی است که براساس اثر دیگری از تالکین سالها پیش از The Lord of Rings منتشر شده است که دارای همان دنیاست. بازیگران هابیت شامل بسیاری از بازیگران مشابه از نمایش های پرده سینمای Lord of the Rings می شوند. فیلم اول سریال ، یک سفر غیرمنتظره ، در دسامبر سال 2012 اکران شد و قسمت های دوم و سوم آن ، The Desolation of Smaug and There and Back Again ، به ترتیب در سال های 2013 و 2014 روی پرده سینماها رفت. بلانشت در هر قسط نمایش داده شد.

اسکار برای "یاس آبی"
بلانشت در سال 2014 برنده جایزه اسکار دیگر شد ، این بار برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن ، به دلیل اجرای جذاب او به عنوان یک جامعه گمراه کننده نیویورک در Jasmine Blue Woody Allen (2013). او در این فیلم در کنار سالی هاوکینز ، الک بالدوین و آنی مک نامارا بازی کرد. بلانشت بار دیگر مهارتهای خارق العاده خود را به عنوان یک تهرانی به نمایش گذاشت و شخصیتی را در دنیای مصنوعی با اعتبار اجتماعی و زرق و برق در تلاش برای فرار از گذشته خود به نمایش گذاشت.


"مردان بنای یادبود" ، "سیندرلا" و "حقیقت"
پس از بازی در درام WWII در سال 2014 در فیلم The Monument Men و ویژگی انیمیشن How To Train Your Dragon 2 ، با هم بازیگری کرد ، بلانشت بار دیگر در یک نقش نمادین ساکن شد ، این بار به عنوان نامادری شرور در فیلم اقتباسی فیلم غیر انیمیشن سیندرلا 2015 در دیزنی ، به کارگردانی کنت براناق. بعداً در همان سال ، وی 60 مریت تهیه کننده مریتس را در حقیقت جیمز وندربیلت به تصویر کشید و با بازی در نقش رابرت ردفورد به عنوان دن رتر بازی کرد. این فیلم به بررسی برنامه های خبری درباره خدمات نظامی رئیس جمهور جورج دبلیو بوش و نتیجه آن پس از گزارش مشکوک در هوا می پردازد.

"کارول"
بلانشت همچنین به همراه کارگردان هایینز در یک درام دیگر برای فصل 2015 ، کارول ، که در آن بازیگر یک زن خانه دار حومه ای است که عاشقانه با یک فروشنده فروشگاه (رونی مارا) درگیر می شود ، دوباره به هم پیوست. این پروژه از رمانی در سال 1952 ساخته شده است (در ابتدا با عنوان قیمت نمک) توسط پاتریشیا هاسمیت ، همان نویسنده ای که می خواند با استعداد آقای ریپلی بنویسد. هر دو بلانشت و مارا نامزدهای بازیگر زن گلدن گلوب را دریافت کردند و خود کارول نیز در رده های بهترین درام ، کارگردانی و امتیاز امتیازات بیشتری را کسب کرد. همچنین هر دو زن نامزد دریافت جایزه اسکار برای کارهای خود دریافت کردند ، به این ترتیب هفتمین گره از اسکار بلانشت مشخص شد.

'Thor: Ragnarok' و 'Ocean's 8'
در سال 2017 ، بلانشت دوباره به ژانرهای مبتنی بر فانتزی بازگشت و خواهر بزرگتر هلا را با نام هلا در Thor: Ragnarok بازی کرد. در سال 2018 ، او در فیلم کمدی زن شلوار Ocean's 8 با ساندرا بولاک و همچنین در فیلم فانتزی The House with a Clock in Walls آن ، بر اساس رمان 197 Bell John Bellaries بازی کرد. در سال بعد ، او عنوان شخصیتی از "Where'd You Go ، Beadette" به ریچارد Linklater را بازی کرد ، در حالی که بررسی های نامشخص این ویژگی را انجام می داد ، به خاطر عملکرد خود تمجید جدی می کرد.

"بی تاب" و "خانم آمریکا
با بازگشت به صفحه نمایش کوچک در اوایل سال 2020 ، بلانشت به عنوان تهیه کننده اجرایی و بازیگر پشتیبان درام استرالیا استرالیا ، در مورد برخی از شخصیت های تاسف بار گرفتار در پیچیدگی های سیستم کنترل مرزی کشور خدمت کرد. در همین زمان او همچنین نقش قاطع ضد فمینیستی Phyllis Schlafly در سریال Hulu خانم America را بر عهده گرفت.

از میان پروژه های آینده وی ، بلانشت برای بازی در نقش کمدین افسانه ای لوسیل توپ در لوسی و دسی طراحی شده است ، بیوگرافی مجاز که توسط آرون سورکین نوشته شده و توسط آمازون استودیو خریداری شده است.

کار صحنه
در سال 2008 ، بلانشت و همسرش اندرو آپتون به عنوان مدیر هنری شرکت تئاتر سیدنی منصوب شدند و برای چندین فصل در آن ظرفیت فعالیت کردند. او همچنین در چندین تولید از جمله "The Maids" از ژان ژنت ، که در جشنواره مرکز لینکلن در نیویورک 2014 ظاهر شد ، اجرا کرد. در سال 2017 ، بازیگر تحسین برانگیز اولین بازی خود را در برادوی در ساخت اثر The Anton Chekhov The Present ارائه داد.

همسر و فرزندان
بلانشت و فیلمنامه‌نویس اندرو آپتون در سال 1997 ازدواج کردند. این زوج دارای سه پسر و یک دختر هستند: داشیل جان (متولد 2001) ، رومن رابرت (متولد 2004) و ایگناتیوس مارتین (متولد 2008) ، با این زوج فرزند دختر ادیت را به فرزند خود پذیرفتند.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 211 تاريخ : 29 خرداد 1399 ساعت: 15:0

هر آنچه باید درباره زندگی تام هلند بدانید

تام هلند ، بازیگر بریتانیایی ، قبل از اولین حضور در صفحه نمایش خود به عنوان ابرقهرمان نمادین Spider-Man در سال 2016 ، در "بیلی الیوت موزیکال" ستاره ای جدی پیدا کرد.
تام هلند کیست؟
تام هلند متولد سال 1996 در انگلستان ، در سال 2008 به تولید لندن بیلی الیوت موزیکال پیوست. وی به زودی موفقیتی در فیلم پیدا کرد و برای اجرای خود در فیلم The Impossible (2012) نقدهای جدی را به دست آورد. با استفاده از نقش پیکر پارکر / مرد عنکبوتی برای نمایش بزرگ ، هلند اولین بازی خود را به عنوان ابرقهرمان کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (2016) انجام داد ، قبل از این که شانس این را داشته باشد که بتواند ویژگی شخصی خود را با مرد عنکبوتی انجام دهد: بازگشت به خانه (2017).


قد
تام هلند 5 فوت 8 اینچ قد دارد.

فیلم ها


نقش شکستگی در "غیرممکن"
چندی پس از حلق آویز کردن کفش های رقص خود برای بیلی الیوت ، هلند به صدا در آمد تا شخصیت Sho را برای نسخه انگلیسی انیمیشن The Secret World of Arrietty (2010) صدا کند. با این حال ، عملکرد وی در فیلم The Impossible (2012) بود که او را به عنوان یکی از استعدادهای جوان امیدوار صنعت معرفی کرد. براساس یک گزارش واقعی از سونامی اقیانوس هند در سال 2004 ، هلند به عنوان یک نوجوان که به مادر آسیب دیده خود (نائومی واتس) گرایش می یابد ، در جستجوی پدر گمشده خود (ایوان مک گرگور) درخشید و مجموعه ای از نامزدهای جوایز را بدست آورد.
هلند وقتی در "غیرممکن" بازی کرد چند ساله بود؟
هلند 13 ساله بود که به خاطر نقش پسر بزرگتر تلاش کرد.

مرد عنکبوتی
به دنبال چرخش درام How How I Live Now (2013) ، هلند در سالن گرگ هال سال 2015 مینی بوس های تاریخی بی بی سی بخش مهمی را بدست آورد. اندکی پس از آن ، با اعلام اینکه وی نقش پیتر پارکر را برای آخرین راه اندازی مجدد اسپایدرمن ، به عهده گرفت ، مسیر او به سمت ستاره شدن جهانی راه اندازی شد. بر خلاف پیشینیان خود توبی مگوایر و اندرو گارفیلد ، که در اواسط اواخر دهه 20 هنگامی که برای Spidey به خدمت می گرفتند ، هلند 19 ساله بسیار نزدیک تر بود و به دانش آموز دبیرستانی آشفته پیتر پارکر تبدیل به ابر قهرمان شد.

"مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" و "دور از خانه"
در بهار سال 2016 ، هلند اولین بازی خود را به عنوان مرد عنکبوتی در Captain America: War Civil انجام داد. علی رغم زمان محدود صفحه نمایش ، وی برای نسخه خود از اسکنر وب نمادین نقدهای جدی را جلب کرد و راه را برای عملکرد پیش بینی شده و و همچنین با استقبال خوب در Spider-Man: Homecoming در سال 2017 هموار کرد. هلند سپس قبل از افزودن فصل بعدی به داستان شخصیت خود با مرد عنكبوتی: دور از خانه (2019) ، نقش ابرقهرمانان خود را در گروههای Avengers: Infinity War (2018) و Avengers: Endgame (2019) دوباره بار آورد.

"در قلب دریا" ، "شهر گمشده Z"
در همین حال ، هلند وظایف عملكرد دیگری نیز برای انجام آن داشت. حماسه In the Heart of the Sea (2015) یک جعبه آفیس بود ، اما ویترین دیگری را برای ستاره در حال رشد فراهم کرد ، و همچنین این فرصت را داشت که در شرایط دشوار تیراندازی شادابی خود را آزمایش کند. وی سپس قبل از بازیگری در درام اکشن قرون وسطایی زیارت (2017) برجسته در Edge of Winter و The Lost City of Z ظاهر شد.

"جاسوسان در مبدل" ، "دولیتل"
در اواخر سال 2019 ، هلند برای ماجراجویی متحرک Spies in Disguise با ویل اسمیت همکاری کرد. او سپس شخصیت جیپ سگ را در دالیتل ستاره دار (2020) ابراز کرد ، پیش از آنکه برای نقش اصلی صوتی پیشرو در Pixar's Onward آماده شود.

فیلم های آینده
از جمله پروژه های آینده وی ، هلند با بازی در Chaos Walking (اقتباس فیلم از سری YA ساخته پاتریک نس) و ترسناک ترسناک روانی "شیطان همه زمان" بازی خواهد کرد.

زندگی شخصی
هلند در مدرسه مقدماتی دونهد ، کالج ویمبلدون و دانشکده هنرهای نمایشی BRIT در انگلستان شرکت کرده است. برادرش هری در بازیگری موفق شده است و بخشی از شاهزاده هری از ولز را برای درام سال 2013 دایانا بدست آورد.

هلند ، یک کاربر رسانه ای پرشور اجتماعی ، توجه خود را به پست هایی جلب کرده است که دارای حرکات برجسته آکروباتیک و مهارت های بوکس و همچنین گودال او ، تسا است.

سالهای اولیه و "بیلی الیوت"
توماس استانلی هلند در اول ژوئن 1996 در کینگستون آنتیمز انگلیس متولد شد. او پیرترین چهار پسر است که در یک خانواده هنری به دنیا آمده است: مامان نیکولا یک عکاس است و پدر دومینیک یک کمدین ایستاده و نویسنده است.

هلند با شرکت در کلاس های رقص هیپ هاپ در استودیوی رقص Nifty Feet ، صاحب آن ، لین پیج ، به رقص فیلمبرداری فیلم ضربه بیلی الیوت (2000) کمک کرد. پس از اجرای کلاس هلند در جشنواره رقص ریچموند در سال 2006 ، پیج مجبور شد شاگردش را برای استماع بیلی الیوت موزیکال بفرستد.

بدون آموزش رسمی در باله یا درام ، هلند نتوانست بیشترین ارزیابی کننده های استعدادها را در این جلسه تحت تأثیر قرار دهد. با این حال وی استفان دالدری ، کارگردان بیلی الیوت را تحت تأثیر قرار داد ، که عاشق توانایی عملکرد طبیعی هلند و حضور در صحنه بود.
پس از دو سال درس باله ، هلند در ژوئن سال 2008 با تولید وست اندند به عنوان بهترین دوست بیلی ، مایکل آشنا شد. او خیلی زود در نقش بازیگر نقش اول مرد قرار گرفت و با توانایی آکروباتیک وی تا اجرای نهایی خود در ماه مه 2010 آرزو می کرد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 203 تاريخ : 28 خرداد 1399 ساعت: 22:25

بیوگرافی اورلاندو بلوم
اورلاندو بلوم بازیگر محبوب قلب و عروق انگلیس است که به دلیل بازی در فیلم های "ارباب حلقه ها" و "دزدان دریایی کارائیب" شناخته شده است.
اورلاندو بلوم کیست؟
اورلاندو بلوم قبل از بازیگری به عنوان یک کودک قهرمان لگولاس در فیلم اقتباسی از فیلم پیتر جکسون از سه گانه "Lord of the Rings" به عنوان بازیگر در کودکی تحصیل کرد. بلوم همچنین موفق شد در سه فیلم از حق رای دادن به Pirates of the Caribbean با جانی دپ بازیگری را انجام دهد. او نقش های دیگری را در کرایه صفحه نمایش بزرگ از جمله تروی ، الیزابت و تاون و سه تفنگدار بدست آورد.


اوایل زندگی
بلوم در 13 ژانویه 1977 در سونیا و هری بلوم در کانتربری ، انگلیس متولد شد و در آنجا با خواهرش سامانتا بزرگ شد. بزرگتر بلوم ، که برای خنثی کردن سیستم آپارتاید آفریقای جنوبی کار می کرد ، هنگامی که اورلاندو چهار ساله بود ، درگذشت و بازیگر آینده تا نوجوانی متوجه نمی شود که پدر بیولوژیکی وی در واقع یک همکار خانوادگی ، کالین استون است.

سونیا بلوم فرزندان خود را تشویق کرد تا هنر را در زندگی خود بگنجانند و متعاقباً اورلاندو در جوانی در تئاتر منطقه ای شرکت کرد. وی به لندن نقل مکان کرد و در سن 16 سالگی به تئاتر ملی جوانان پیوست و سپس در آکادمی درام آمریکایی انگلیس شرکت کرد. آموزش او منجر به بخش هایی در تلویزیون انگلیس و اولین فیلم او در بیوپیک اسکار وایلد 1997 ، وایلد شد. بلوم به آموزش خود در دانشکده موسیقی و درام Guildhall ادامه داد و در این مدت به طور مرتب در تولیدات صحنه ای بازی می کرد.
هنگام حضور در Guildhall ، بلوم هنگامی که او سه داستان را از یک تراس سقوط کرد ، با یک تصادف تقریباً فلج کننده برخورد کرد و سعی کرد بین دو ساختمان با دوستان خود عبور کند و پشت او را شکست. اگرچه پزشکان می ترسیدند که او دیگر راه نرود ، بلوم 21 ساله پس از عمل جراحی و درمان توانست به تدریج بهبود یابد. امروز این بازیگر به پشت و هسته اصلی خود توجه دارد.

فیلم ها


'ارباب حلقه ها'
روزهای قبل از فارغ التحصیلی اش ، بلوم به اقتباس پیتر جکسون از J.R.R. سه گانه فانتزی تالکین ، Lord of the Rings. اولین فیلم از سه گانه ، The Fellowship of the Ring ، 2001 ، یک فیلم بزرگ و موفقیت جدی بود. بلوم در دو پیگیری رینگ ادامه داد. او بازیگر لگلاس گرین لایف ، یک جن و نامیرا و موهای بلند و بی جان است که با طناب کشی و رفاقت ، طراوت و خرد را تعادل می بخشد ، در کل سریال های محبوب فیلم.
فرانشیز "دزدان دریایی کارائیب"
پس از بدست آوردن نقش برجسته در Black Hawk Down (2001) ، بخش بزرگ دیگری در افق Bloom بود. در سال 2003 وی به عنوان ویل ترنر حساس در اکشن / ماجراجویی دیزنی ، دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه ، در کنار کیرا نایتلی و جانی دپ بازی کرد. دزدان دریایی یک نشان بزرگ جهانی بزرگ دیگر را برای Bloom به ثبت رساندند ، که در دو سکانس بعدی این فرانچایز به بازی می رود: Dead's Man Chest (2006) و At World's End (2007).

'Troy' ، 'Elizabethtown'
بلوم ادامه کار دوره ای را انجام داد ، بازی در پاریس در فیلم 2004 تروی ، که در آن بازیگران برد پیت و اریک بانا نیز حضور دارند. سال بعد ، این بازیگر به عنوان یک مرد پیشرو در دو فیلم معرفی شد: حماسه جنگهای صلیبی ریدلی اسکات (Crusades) از پادشاهی بهشت ​​و درام کامرون کرو (Elizabethtown) (هر دو در سال 2005 منتشر شد). سپس ، در سال 2006 ، بلوم با بازیگر زن زول سالدانا در هیجان هیول ظاهر شد ، که او نیز به تهیه کنندگی این فیلم پرداخت.
بلوم در بین کارهای پر مخاطب خود در هالیوود ، در کرایه های indie مانند ند کلی (2003) و نیویورک ، I Love You (2009) بازی کرده است. علاوه بر این ، در سال 2007 ، او برای احیای فیلم The Celebration در لندن به صحنه بازگشت.

"سه تفنگدار" ، "هابیت"
فرصتی دیگر برای شن و ماسه شمشیر و شمشیر برای Bloom ایجاد شد که او در آپدیت 2011 The Three Musketeers که در سال 2011 موفق به بازیابی نشد ، شد که نتوانست در گیشه ایالات متحده موفق به نگه داشتن شود. این بازیگر سپس دوباره به همکاری با جکسون بازگشت ، و باز هم نقش خود را به عنوان گرین لایف برای بخش هایی از سه گانه فیلم The Hobbit ، که اولین اقساط آن در دسامبر 2012 منتشر شد ، اعلام کرد: The Hobbit: A Jouey Unknown.

بلوم نقش خود را به عنوان ویل ترنر برای پنجمین بار در دزدان دریایی کارائیب بازیابی کرد: مردها می گویند بدون طالع (2017) و حس شوخ طبع خود را در تور استرالیا مسخره به رهبری اندی سامبرگ نشان داد و با بازی در نقش شخصیت جوجو پپه بازی کرد. در سال 2018 او در اکشن تریلر بریتانیا و چین بازی S.M.A.R.T. تعقیب.

"کارناوال ردیف"
Bloom از اولین صفحه نمایش به بازار خدمات جریان با اولین آگوست سال 2019 Netflix's Caival Row پیوسته است. این سریال او را در نقش Philostrate Rycroft "Philo" بازی می کند ، کارآگاهی که به تحقیق در مورد جنایات در شهری با جمعیت و انسان شناسان از نوع اسطوره ای می پردازد.

زندگی شخصی و پسر
بلوم از فعالیتهای ورزشی از جمله دوچرخه سواری در کوهستان و یوگا لذت می برد و زمانی سفر خود را به عنوان خدمه در کشتی به قطب جنوب راه اندازی کرد. وی همچنین سفیر حسن نیت بودایی و یونیسف است.

بلوم برای مدتی قبل از ازدواج با مدل ویکتوریا راز ، میراندا کر در سال 2010 ، عاشقانه به بازیگر کیت بوسورث مرتبط شد. این زوج در سال بعد ، در 6 ژانویه 2011 ، از پسر فلین کریستوفر استقبال کردند. در 24 اکتبر 2013 ، اعلام شد که بلوم و کر. با شرایط خوب از هم جدا شده بودند و آن سال طلاق گرفتند.

در فوریه سال 2019 ، بلوم به خواننده پاپ کیتی پری درگیر شد. یک سال بعد ، پری با نشان دادن ضربات کودک در این ویدئو برای آهنگ خود "Never Wo White" انتظار داشت کودک را نشان دهد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 181 تاريخ : 26 خرداد 1399 ساعت: 15:0

کریس همسورث به خاطر تصویربرداری از قهرمان کتاب طنز مارول ثور در سریال های فیلم با همین نام و برای بازیگران نقش آفرینی اش در "سفید برفی و شکارچی" و "راش" شناخته شده است.
کریس همسورث کیست؟
کریس همسورث ، متولد 11 اوت 1983 ، قلب تپنده استرالیا با نوسان چکش خود به عنوان شخصیت طنز مارول Thor Thor ، متولد شد و در چندین فیلم تحت این عنوان بازی کرد و در ویژگی های مرتبط مانند Avengers. پدر مادری و متاهل ملبورن همچنین نقش های اصلی در سفید برفی و هانتسمن ، راش و در قلب دریا را به دست آورده است ، در حالی که نشانهای کمدی خود را در reboot Vacation و Ghostbusters نشان داده است.
قد
کریس همسورث 6 فوت و 3 اینچ طول دارد.

همسر و خانواده
ویلیام Ward ، عامل استعدادیابی هامسورث ، نه تنها به مشتری خود در امتیاز بخش های ابتدایی کمک کرد بلکه از طریق همین ارتباط او با همسرش - السا پاتاکی بازیگر اسپانیایی ، که به خاطر نقش هایش در مارها در یک هواپیما و سریع پنج شناخته شده بود ، ملاقات کرد. این دو نماینده مشترک داشتند. سه ماه پس از گذراندن روابط عمومی با عاشقانه های خود ، این 27 ساله در آخر هفته کریسمس سال 2010 در استرالیا با نامزد خود 34 ساله ازدواج کرد.
دو سال بعد ، این زن و شوهر دختر کودک خود ، هند را به جهان استقبال کردند. همسورث فوراً عهد كرد كه دختر خود را به گشت و گذار بياموزد - درست به محض اينكه مي تواند راه برود. در مصاحبه با یاهو ، همسورث گفت: "داشتن نوزاد باعث شده است که همه چیز دیگر از اهمیت کمتری برخوردار باشد و این فقط فوق العاده است." این زوج در سال 2014 با ورود پسران دوقلوی ، تریستان و ساشا ، به خانواده در حال رشد خود اضافه کردند.

برادران
همسورث یک برادر بزرگتر به نام لوک و یک برادر کوچکتر لیام دارد. هر دو برادرش نیز بازیگر هستند.

فیلم ها
طولی نکشید که این بازیگر وقتی در جی جی ظاهر شد ، روی پرده نقره آمریکا قرار بگیرد. بازسازی آبرامز در سال 2009 از Star Trek. نقش وی به عنوان پدر کاپیتان جیمز تی. کرک ممکن است اندک باشد ، اما برای اجرای یک فرصت عظیم هالیوود کافی بود.

"ثور"
Hemsworth استماع حضور در فیلم ابرقهرمانی ثور را بر عهده داشت. او در برابر رقابت بسیار سخت از جمله برادر کوچکتر لیام به میدان رفت. اما کارگردان کنت برناق ، قدیمی تر همسورث را برای بازی در خدای نورس در سال 2011 در مقابل برندگان اسکار ناتالی پورتمن و آنتونی هاپکینز انتخاب کرد. این موفقیت در گیشه ، وضعیت همسورث را به وضعیت A-List بالا برد.
سال بعد ، او بار دیگر در فیلم The Avengers به ​​ثور درآمد. Hemsworth در Thor: The Dark Dark در سال 2013 برای سومین بار به عنوان خدای نورسایی ظاهر شد ، و او در Avengers: Age of Ultron (2015) ، Thor Ragnarok (2017) ، Avengers: Infinity War (2018) از این شخصیت محبوب ابراز تعجب کرد. و Avengers: Endgame (2019).

"سفید برفی و شکارچی" ، "عجله" ، "در قلب دریا"
توانایی در جمع فیلم های بزرگ ، به ویژه طرفداران زن ، به این بازیگر خوش تیپ کمک کرد تا علاوه بر کار خود به عنوان ثور ، نقش های اصلی را نیز به نمایش بگذارد. او در فیلم White White and the Huntsman (2012) با کریستن استوارت بازی کرد و بعداً به نقش آفرینی در فیلم The Huntsman: Winter's War (2016) بازگشت. در این میان ، همسورث در Star Trek Into Darkness (2013) ظاهر شد و با کارگردان نمادی ران هوارد برای راش (2013) ، یک داستان مسابقه اتومبیل واقعی زندگی کرد. این بازیگر دوباره با هاوارد برای داستان کشتی سازی در قلب دریا (2015) همکاری کرد.
Hemsworth همچنین نقشهای برجسته ای را در راه اندازی مجدد فیلم های مشهور دهه 80 نشان داده است: در سال 2015 ، وی برادر زن Ed Edms 'Rusty Griswold را در Vacation بازی کرد و سال بعد ، وی به عنوان دبیر این تیم در Ghostbusters فعالیت کرد. در اوایل سال 2018 ، Hemsworth کاپیتان ارتش ایالات متحده را در درام جنگ 12 قوی بازی کرد. او سپس در دنباله علمی تخیلی 2019 در مردان Men In Black: Inteational با همکار Ragnarok با تسا تامپسون ، همكار بازی كرد ، پیش از آنكه عنوان سریال اکشن Thriller Extraction را در سال 2020 به نمایش بگذارد.
سالهای ابتدایی ، بازیگری در استرالیا
بازیگر کریس همسورث در 11 آگوست 1983 در ملبورن استرالیا به دنیا آمد. گشت و گذار شور و شوق شماره 2 او بود - که خواهران و برادرانش نیز در آن سهیم بودند - اما همسورث می دانست که اولین عشق او بازیگری است. پس از حضور در کالج متوسطه هیتمونت ، این ستاره مشتاق نقش های جزئی را در برنامه های تلویزیونی Down Under به نمایش گذاشت.

Hemsworth با پیگیری سایر افراد مشهور Aussies مانند هیت لجر ، ایسلا فیشر ، سیمون بیکر و نائومی واتس با حضور در یک سریال منظم در سریال های تلویزیونی Home and Away ، به دنبال راهپیمایی رفت. در سال 2007 ، پس از سه فصل بازی در نقش شخصیت کیم هاید ، وی برای ادامه فعالیت سرگرمی خود راهی سرزمین ایالات متحده شد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 197 تاريخ : 25 خرداد 1399 ساعت: 15:0

هر آنچه باید درباره زندگی بن افلک بدانید

بازیگر ، فیلمنامه نویس و تهیه کننده بن افلک برای مجموعه ای از فیلم های مشهور از جمله "شکار خوب" ، "آرگو" و "بتمن در مقابل سوپرمن: سپیده دم عدالت" شناخته شده است.
بن افلک کیست؟
بن افلک بازیگر و فیلمنامه‌نویس است که شکست بزرگ آن با نقشی در جایزه اسکار Good Will Hunting به دست آورد ، که او با دوست کودکی خود مت دیمون نوشت. در سال 1998 ، او در فیلم پرفروش موفق آماگدون بازی کرد و بخشی از فیلم برنده جوایز آکادمی شکسپیر در عشق را بدست آورد.

سپس با داشتن ستاره ای در طیف گسترده ای از پروژه های اضافی ، افلک سپس فیلم تحسین شده 2007 2007 Gone Baby Gone را کارگردانی و همکاری کرد. در سال 2012 ، وی در فیلم "آرگو" کارگردانی ، تولید و ستاره دار شد ، که برای او بهترین فیلم بهترین کارگردانی و "اسکار 2013" را برای بهترین تصویر به دست آورد. وی به بازیگری در بازی Thriller Gone Girl (2014) بازگشت و پا به نقش شوالیه تاریکی در Batman v Superman: Dawn of Justice (2016) گذاشت.
زندگی اولیه و شغلی
بنیامین گزا افلک در 15 آگوست 1972 در برکلی ، کالیفرنیا ، در کریس و تیم افلک متولد شد. پدر و مادرش خیلی زود پس از به دنیا آمدن او از هم جدا شدند و هنگامی که او 11 ساله شد ، به طور رسمی طلاق گرفت.
اولین تجربه بازیگری افلک در هفت سالگی وقتی به نمایش درآمد در فیلم The Dark End of Street (1979) ، یک فیلم مستقل که توسط یکی از دوستان خانواده ساخته شده است. در هشت سالگی ، افلک در تولید تلویزیون با نام The Voyage of Mimi به نمایش درآمد. در همان سال با بهترین دوست آینده خود ، مت دیمون ، 10 ساله ای که دو بلوک دور از خانه داشت ، ملاقات کرد. پسران بعداً در مدرسه کمبریج ریندج و مدرسه لاتین شرکت کردند و در آنجا هر دو کلاس درام را پشت سر گذاشتند. در حالی که هنوز در دبیرستان بود ، افلک در چندین درام تلویزیونی شبکه ای ظاهر شد.

فیلم های اولیه: "روابط مدرسه" ، "خسته و گیج"
افلک به طور خلاصه در دانشگاه ورمونت و کالج غیرمجاز کالیفرنیا حضور یافت اما به دنبال رؤیاهای خود برای بازیگری در هالیوود رفت. اولین فیلم بزرگ وی School Ties (1992) بود که در آن نیز دیمون و برنان فریزر حضور داشتند. سپس افلک به عنوان قلدر در کلاسیک فرقه Dazed and Confused ظاهر شد (1993). او سپس ملاتس (کوین اسمیت) در کارگردان کوین اسمیت (1995) به کارگردانی این گروه پیوست و پیشگام رمانتیک در تعقیب و گریز اسمیت (1997) بود.

Big Break: "شکار خوب"
در سال 1992 ، افلک و دیمون با فیلمنامه ای به نام خوب ویل شکار در مورد یک نبوغ ریاضی جوان مشکل ساز همکاری کردند. پس از تلاش طولانی برای تهیه فیلمنامه ، میراماکس در سال 1996 حق فیلم را خریداری کرد. با بازی در نقش دیمون ، افلک و رابین ویلیامز ، Good Will Hunting در سال 1997 به تحسین منتقدان و منتقدین منتقل شد. افلک و دیمون برای دریافت بهترین فیلمنامه اصلی جوایز گلدن گلوب و آکادمی را به دست آوردند و دوستان را به چشم مردم جلب کردند.
بعد از برنده شدن در اسکار ، افلك چند نقش برتر فیلم را به دست آورد. وی در کنار بروس ویلیس و لیو تایلر در فیلم فاجعه بلاک آرمگدون (1998) که دومین فیلم پرفروش آن سال شد و بیش از 550 میلیون دلار در سراسر جهان بدست آورد ، بازی کرد. در همان سال ، او در فیلم محبوب Shakespeare in Love که به دست آورد تعدادی از جوایز اسکار از جمله جایزه بهترین تصویر ، یک چرخشی پشتیبان به دست آورد.

افلک وقتی شروع کرد به یک عاشقانه با مشخصات بالا و شکسپیر در عشق ، گوینت پالترو ، همبازی شکسپیر در عشق. این زوج در اواخر سال 1998 خبر از شکستگی خود دادند ، اما آنها همچنان دوستان خوبی بودند.

یک سال بعد ، افلک در کمدی نامشخص کوین اسمیت ، دگما ، با بازی در نقش دیمون ، کریس راک ، جینان گاروفالو و آلانیس موریست ظاهر شد. در آن سال او همچنین در کمدی رمانتیک ضعیف مورد بررسی قرار گرفت ، "نیروهای طبیعت" ، با هم بازی با ساندرا بولاک.

"پرل هاربر" ، "جمع همه ترس ها" و "جنجال"
در سال 2000 ، افلک عملکردی در پشت در اتاق بویلر درام و باریک در بازار سهام به نمایش گذاشت و عنوان تریلر سریع اقدام بازی Reindeer Games را با عنوان شارلیز ترون و گری سینیز عنوان کرد. او همچنین در درام رمانتیک Bounce در مقابل پالترو بازی کرد.

در تابستان سال 2001 ، افلک مجدداً با تیم سازنده آماگدون ، مایکل بی و جری بروکهایمر برای اجرای برنامه تلنگر فیلم پرل هاربور ، همبازی کیت بکینسیل ، جاش هارتنت و کوبا گودینگ جونیور دوباره به هم رده شدند. مدت کوتاهی پس از این فیلم در سالن های سینما ، افلک خود را به یک مرکز توانبخشی اختصاصی در مالیبو ، کالیفرنیا ، بررسی کرد تا تحت درمان سوء مصرف الکل قرار بگیرد. پسر یک فرد الکلی ، افلک از طریق سخنگوی خود اعلام کرد که "تصمیم گرفته است که زندگی کاملتری بدون الکل در انتظار او باشد."

در پاییز سال 2002 ، هنگامی که سریال رمز و راز ABC Push ، نوادا را تهیه کرد ، افلک به صفحه کوچک نقل مکان کرد. این نمایش وعده یک میلیون دلار پول نقد به بیننده داد که رمز و راز خود را حل کرد اما فقط چند هفته به این فصل لغو شد. افلک همچنین دوباره با دیمون شریک شد و شرکت تولیدی LivePlanet را تأسیس کرد. این دوبله سریال مستند Project Greenlight را تولید کرد ، که به فیلمنامه نویسان مشتاق این فرصت را می داد تا دید خلاقانه خود را تولید کنند. این نمایش سه عنوان نامزد امی را در گروه برنامه نویسی واقعیت کسب کرد.

افلک بعداً در همان سال وقتی به عنوان جک رایان ، جوان تام کلنسی در مجموعه ای از همه ترس ها ظاهر شد ، به فیلم های سینمایی بازگشت. این فیلم به خوبی در گیشه فرار کرد و به شهرت افلک به عنوان یک ستاره اکشن پرداخت. فیلم بعدی او ، فیلم اکشن و ماجراجویی کمیک بوک Daredevil (2003) نیز به خوبی اجرا شد و رکوردی را برای اولین بار در هفته آخر هفته روسای جمهور خود رقم زد.
نامزدی با جنیفر لوپز
علف پس از تلاش خود در زمینه توانبخشی ، عاشقانه با جنیفر لوپز بازیگر و نوازنده پیدا کرد. رابطه آنها افلک را به لرزه در کانون توجه قرار داد و این زن و شوهر را به عنوان "بننیفر" درآمد. در نوامبر 2003 ، افلک نامزدی خود را با لوپز اعلام کرد ، که او شروع به ورزش 3/5 میلیون دلاری کرد. وی سپس با نامزدش در فیلم بسیار پیش بینی شده گیگلی بازی کرد. علیرغم اعتیاد به مواد مخدره ، فروش باکس آفیس تنها در هفته افتتاحیه خود به 3 میلیون دلار رسید. فلاپ سرآغاز دوران سختی را در حرفه حرفه ای و زندگی شخصی افلک نشان داد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 214 تاريخ : يکشنبه 25 خرداد 1399 ساعت: 16:14

مارک روفالو یک فعال و بازیگر محیط زیست است که به خاطر تصویربرداری از بروس بانر / هالک در فیلم "انتقامجویان" و دنباله های آن شناخته شده است. او همچنین برای فیلم های "بچه ها همه درست هستند" ، "Foxcatcher" و "Spotlight" جایزه اسکار را دریافت کرده اند.

 مارک روفالو چه کسی است؟
مارك روفالو در سال 1990 اولین بازی خود را آغاز كرد و یك دهه بعد فعالیتش با ایفای نقش در فیلم You Can روی من حساب كرد. بخش هایی از فیلم های مشهور مانند Eteal Sunshine of the Spotless Mind و Shutter Island دنبال شدند و سال 2012 هنگامی که او هالک را در فیلم اکشن زنده اسرارآمیز به نمایش گذاشت ، رافالو را به سطح جدیدی رساند. در حال حاضر دریافت جایزه اسکار برای بازی های The Kids All All Right در سال 2010 ، Ruffalo نامزد اسکار اضافی را نیز برای نقش هایش در درام های Foxcatcher و Spotlight کسب کرد.

اوایل زندگی
روفالو متولد 22 نوامبر 1967 ، در کنوشا ، ویسکانسین ، سالهای نوجوانی خود را در ویرجینیا بیچ ، ویرجینیا گذراند ، پیش از آنکه پس از دبیرستان با خانواده خود به سن دیگو رفت و آمد کند. وی سرانجام در لس آنجلس اقامت گزید و به تحصیل بازیگری در هنرستان استلا آدلر و متعاقباً با تأسیس شرکت تئاتر Orpheus پرداخت. این تئاتر سکویی برای بازیگری خود روفالو بود و او قسمتهای کوچکی را نیز در تلویزیون و فیلم ها به زمین نشست ، اما این ملاقات با بازیگر کنت لونرگان بود که سرنوشت او را تغییر داد.


روفالو شروع به نمایش در نمایشنامه های لونرگان کرد ، به ویژه این این جوانان ما هستند که منجر به سقوط او به عنوان قهرمانی مرد در فیلم به زودی به دنبال لونرگان شما می توانید روی من (2000) شوید. عملکرد روفالو مورد توجه و انتقاد شدید مردم قرار گرفت و او نخستین گام های خود را بر روی نقشه هالیوود برداشت. نقش های قابل توجه یکی پس از دیگری به وجود آمد و رافالو در فیلم هایی مانند XX / XY (2002) ، Windtalkers (2002) و In The Cut (2003) بخش های برجسته ای داشت.

فیلم و حرفه ای برادوی
در سال 2004 ، رافالو در چهار فیلم ظاهر شد: We Live Here Anymore ، Eteal Sunshine of Spotless Mind ، 13 Going on 30 و وثیقه ، فیلم ها به طور گسترده ای در ژانرها متفاوت بودند و بنابراین به طور جمعی محدوده Ruffalo را نشان می دهند.

پس از سال 2004 ، رافالو کمی کند شد ، اما با این وجود او به طور مداوم روی پرده ها در سراسر جهان ظاهر می شد. فیلم هایی مانند Just Like Heaven (2005) ، All the King's Men (2006) ، Zodiac (2007) و Reservation Road (2007) همگی به ساخت شهرت شکوفایی روفالو در هالیوود کمک کردند. (او همچنین موفق شد در سال 2006 در برادویا ظاهر شود ، جایی که برای نقش بازیگر نقش اول خود در بیدار و آواز خواندن! نامزد دریافت جایزه تونی شد.)
'بچه ها خوب هستن'
رافالو در سال 2009 هنگامی که فیلم indie Sympathy for Delicious را کارگردانی کرد ، که در جشنواره فیلم ساندنس جایزه ویژه هیئت داوران جایزه گرفت ، کمی دنده تغییر کرد. در آن سال او در فیلم The Kids All All نیز به ایفای نقش پرداخت که منجر به اولین نامزد جایزه اسکار وی شد. این فیلم همچنین به او کمک کرد تا نامزدهای Independent Spirit ، SAG و BAFTA را از بین افراد دیگری کسب کند.

بازی بروس بنر در "انتقامجویان"
نقش برجسته ای در جزیره شاتر مارتین اسکورسیزی (2010) پیش از بزرگترین نقش روفالو تا به امروز بوده است: نقش بروس بانر ، ه.ک.ا هالک ، در فیلم های منتخب 2012 The Avengers. وی این نقش را در Avengers: Age of Ultron (2015) ، Thor: Ragnarok (2017) ، Avengers: Infinity War (2018) و Avengers: Endgame (2019) بازخوانی کرد.
"حالا شما مرا می بینید ،" "از شما برای اشتراک گذاری متشکرم"
علاوه بر هالک ، روفالو نقش های جالب دیگری را نیز برطرف کرده است. او در تریلر جرم و جنایت Now You See Me (2013) ظاهر شد ، با وودی هارلسون و جسی آیزنبرگ ، کمدی ایندیگر اعتیاد جنسی Thank You for Sharing (2013) ، با گوینت پالترو و تیم رابینز ، و درام موسیقی آغاز دوباره (2014) ) ، با کیرا نایتلی.

"قلب عادی"
به یک معنا ، روفالو با بازگشت به ریشه های تئاتر خود ، در فیلم The Normal Heart رهبری کرد ، اقتباس تلویزیونی از یک نمایشنامه تحسین برادوی در مورد آغاز بحران ایدز. فیلم کابل 2014 اثبات شد که مورد توجه بینندگان تلویزیونی قرار گرفت. بیش از یک میلیون نفر برای تماشای نمایش برتر این درام با ستاره ستارگان ، جولیا رابرتز ، مت بومر و جیم پارسونز نیز حضور داشتند. قلب عادی نیز منتظر منتقدان بود و نامزد دریافت جایزه امی به رافالو شد.
'Foxcatcher'
بعداً در همان سال ، روفالو به عنوان یكی از نقشهای اصلی درام Foxcatcher ظاهر شد و یك كشتی گیر وابسته به میلیونر و مربی خود منصوب جان دو پونت را ایفا كرد. این فیلم ، با بازی با استیو کارل و چانینگ تاتوم ، جوایز مهمی را به دست آورد و علاقه جدی به دست آورد و رافالو هم برای نقش خود نامزدهای جوایز گلدن گلوب و آکادمی را به دست آورد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 196 تاريخ : 23 خرداد 1399 ساعت: 15:0

رابرت دنیرو
رابرت دنیرو (به انگلیسی: Robert De Niro) (زاده 17 اوت 1943 ، نیویورک سیتی ، نیویورک ، ایالات متحده) ، بازیگر آمریکایی مشهور به خاطر تصویرهای غیر سازنده اش از شخصیت های خشن و ساینده و بعداً در زندگی حرفه ای خود ، به دلیل تصورات طنز خود از پیرمردهای گربه.
اوایل زندگی و ظهور به ستاره
پسر دو هنرمند گرینویچ دهکده ، دنیرو در سن 16 سالگی از مدرسه خارج شد تا در هنرستان بازیگری استلا آدلر تحصیل کند. پس از کار در چند نمایش Off-Off-Broadway ، وی در اولین فیلمش با نام "عروسی برایان دی پالما" (فیلم 1963 ، 1969 منتشر شد) ظاهر شد. پس از آن او در چندین فیلم جزئی ظاهر شد ، که برجسته ترین آنها The Gang That Couldn’t Shoot Straight نیست (1971). تا زمان اجرای نمایش او در فیلم "طبل آرام" (Bang the Drum Slowly) (1973) به عنوان یک بازیگر عالی شناخته شد. میانگین خیابانها (1973) اولین ارتباط دنیرو با کارگردان مارتین اسکورسیزی را نشان داد ، که با وی برخی از مشهورترین کارهای خود را انجام می داد.

کارگردان فرانسیس فورد کوپولا ، که محبوبیت گسترده آن پدرخوانده (1972) برای بهترین تصویر برنده جایزه اسکار شده بود ، آنقدر تحت تأثیر دنیرو در فیلم های میانگین خیابان ها قرار گرفت که وی به بازیگر بخش جدید ویتو کورلئون در پدرخوانده ، قسمت دوم (1974) را ارائه داد. ) ، امتحان کردن حتی یک تست صفحه نمایش. بازی درخشان دنیرو در بخشی که توسط مارلون براندو در فیلم اول پدرخوانده ایجاد شد ، او را به عنوان بهترین بازیگر نقش اول اسکار بدست آورد و او را به یک ستاره بین المللی تبدیل کرد.



پس از پدرخوانده ، قسمت دوم ، دنیرو با برخی از مشهورترین کارگردانان سینما در فیلم هایی چون برناردو برتولوچی 1900 (1976) ، الیا کازان The Last Tycoon (1976) و مایکل سیمینو The Deer Hunter (1978) آخرین فیلم همکاری کرد. دریافت اسکار بهترین تصویر. اما این فیلم های او با اسکورسیزی بود که دنیرو شهرت خود را برای به تصویر کشیدن استادانه چهره های بسیار تاریک و ناپدیدار بدست آورد. او نامزد اسکار را به دلیل نقش خود به عنوان تراویس بیکن جدا و خشن در تاکسی راننده دریافت کرد (1976) و به دلیل تصویربرداری از بوکسور جیک لا موتا در Raging Bull (1980) بهترین بازیگر نقش اول مرد را بدست آورد. دنیرو که به دلیل تهیه نقش جدی خود شناخته شده بود ، قبل از فیلمبرداری راننده تاکسی ، هفته ها با رانندگی تاکسی در شهر نیویورک گذراند و بیش از 50 پوند (حدود 23 کیلوگرم) به دست آورد تا بتواند La Motta را به تصویر بکشد. در اواخر دهه 1970 ، او به طور گسترده ای به عنوان یکی از بهترین بازیگران نسل خود شناخته شد.


در دهه 1980 ، دنیرو در یک سری از شکست های گیشه ظاهر شد که با این وجود مورد علاقه های فرقه ای قرار گرفته اند. Scorsese's The King of Comedy (1983) ، که نگاهی ناامید کننده به خطرات مشهور ارائه می داد ، تحسین منتقدان اما کمی از علاقه عمومی را به دست آورد ، در حالی که حماسه سرجیو لئون یک بار در آمریکا (1984) از دخالت استودیوی پس از تولید ، مانند تری رنج می برد. طنز آینده نگرانه گیلیام برزیل (1985). دنیرو همچنین در آن دوره در فیلم های مرسوم تر بازی کرد ، از جمله اعترافات واقعی (1981) ، سقوط در عشق (1984) ، مأموریت (1986) و د پالما The Untouchables (1987). او استعدادی برای کمدی را در Midnight Run (1988) نشان داد و به دلیل تصویربرداری از یک بیمار کاتاتونیک در Awakenings (1990) موفق به کسب برخی از بهترین اعلامیه های حرفه ای خود شد. GoodFellas (1990) برای نگاهی وحشیانه به جرم سازمان یافته ، دنیرو را با اسکورسیزی مجدداً پیوست. اکثر منتقدان موافق بودند که اسکورسیزی و دنیرو به شکل خود برگشته اند ، اما دو همکاری دیگر ، کیپ ترس (1991) و کازینو (1995) ، با بررسی های مختصر روبرو شدند.


کمدی ها و کار بعدی
دنیرو بعداً در هیجان هیجان (1995) در اثر جنایی مایکل مان ظاهر شد ، که او را در مقابل بازیگر آل پاچینو به نمایش گذاشت. وی در ادامه به بررسی جنبه کمدی خود در فیلم هایی مانند طنز Wag the Dog (1997)؛ تجزیه و تحلیل این (1999) و دنباله آن ، تجزیه و تحلیل آن (2002)؛ و ملاقات با والدین (2000) و دنباله های آن ، دیدار با Fockers (2004) و Little Fockers (2010). در سال 2008 ، دنیرو در درام پلیس با پیچینو دوباره بازی کرد ، و در سال بعد با بازی در همه افراد زیبا ، یک زن بیوه را به تصویر کشید که حقایق مختلفی را درباره فرزندان بالغش کشف می کند. وی بعداً در فیلم های هیجان انگیز Machete (2010) و Limitless (2011) ، درام اکشن Killer Elite (2011) و کمدی رمانتیک گروه عید نوروز (2011) نقش آفرینی کرد.

در سال 2012 ، دنیرو به عنوان یک نویسنده بی بضاعت بازی کرد که در درام Flynn با فرزند تبعیدش در ارتباط بود و در این سریال نقش پدرانه دیگری را در سریال های نقره ای Linings Playing بازی کرد. فیلم دوم در بیش از دو دهه اولین نامزدی اسکار را برای او به دست آورد. در خانواده (2013) دنیرو به عنوان یک مرد متبحر مطلع شد که خانواده اش در برنامه محافظت از شاهد به فرانسه نقل مکان می کنند. وی سپس در کمدی دوستانه Last Last Vegas (2013) با مورگان فریمن ، مایکل داگلاس و کوین کلین همراه بود.

اعتبارهای بعدی دنیرو شامل Grudge Match (2013) بود که در آن او و سیلوستر استالونه در بوکسورهای فوق حاد بازی کردند که برای یک آخرین مبارزه مجدداً متحد می شوند و کمدی محل کار The Inte (2015) که در آن او به عنوان شخصیت اصلی مقابل آن هاتاوی قرار گرفت. وی به عنوان پدر مهربان یک کارآفرین (جنیفر لارنس) در جوی (2015) نقش حمایتی را بر عهده گرفت و عنوان بازی را در پدر بزرگ کثیف (2016) داشت. اعتبار دیگر وی از سال 2016 شامل Hands of Stone بود که در آن وی مربی بوکسور روبرتو دورن را به تصویر کشید. سال بعد او در فیلم تلویزیونی HBO "جادوگر دروغ" بازی کرد ، با بازی برنی مادوف ، یک سرمایه گذار صندوق های پرچین که بزرگترین طرح پونزی را در تاریخ اجرا کرد. با شروع سال 2018 ، دنیرو اغلب میهمان در Saturday Night Live شد و با مشاور ویژه Robert Robert Mueller بازی کرد. فیلم های سال 2019 شامل جوکر ، یک داستان منشاء وحشتناک در مورد شخص شرور بتمن نمادین ، ​​و مرد ایرلندی Scorsese ، یک درام در مورد مرد ضربه ای بود که گفته می شد جیمی هوفا (پاچینو) را به قتل رسانده است. فیلم دوم قبل از پخش در نتفلیکس یک نمایش تئاتر را دریافت کرد.

کارگردانی و جوایز
علاوه بر بازیگری ، دنیرو چندین فیلم نیز کارگردانی کرد. در سال 1993 اولین کارگردانی خود را با A Bronx Tale انجام داد ، فیلمی درباره مافیا که در دهه 1960 تنظیم شد. وی بعداً به کارگردانی بسیار تحسین شده "شبان خوب" (2006) ، که ریشه در ریشه سیا و مصالحه ای است که توسط یک نماینده در طول دوره حرفه ای وی ایجاد می شود ، کارگردانی کرده است.

در سال 2009 ، دنیرو به عنوان افتخارآمیز مرکز کندی برگزیده شد ، و دو سال بعد جایزه سیسیل بی دیمیل را دریافت کرد (یک گلوب طلایی برای موفقیت در طول عمر). در سال 2016 به وی مدال آزادی رئیس جمهور اعطا شد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 176 تاريخ : 22 خرداد 1399 ساعت: 15:0

مت دیمون
کمبریج ، ماساچوست ، ایالات متحده آمریکا) ، بازیگر ، فیلمنامه نویس و تهیه کننده آمریکایی که به خاطر ظاهر خوب و نمایش های هوشمندانه اش از آن یاد شده است. او برای بهترین فیلمنامه اصلی فیلم Good Will Hunting (1997) یک جایزه اسکار دریافت کرد.
زندگی اولیه و شغلی
دیمون در کمبریج ، ماساچوست بزرگ شد و در مدرسه کمبریج ریندج و مدرسه لاتین شرکت کرد ، جایی که او کلاس های درام را گرفت. او در سن 18 سالگی بخش کوچکی را در Mystic Pizza (1988) به زمین نشست و همچنین در دانشگاه هاروارد به عنوان یک سرشناس انگلیسی ثبت نام کرد. وی پس از حضور در فیلم تلویزیونی Rising Son (1990) ، او هاروارد را ترک کرد تا فقط 12 اعتبار کم فارغ التحصیلی خود را برای بازیگری ادامه دهد. نقش در مدرسه پیوندها (1992) و جرونیمو: یک افسانه آمریکایی (1993) پیش از تحسین او به عنوان یک سرباز جوان مجبور به شهادت در مورد نبرد در طول جنگ خلیج فارس در شجاعت زیر آتش (1996). این تصویر توجه کارگردان فرانسیس فورد کوپولا را جلب کرد ، که دیمون را به عنوان وکیل تازه کار در مقابل دنی دیویتو در فیلم Rainmaker (1997) بازی کرد.

Stardom: Good Will Hunting And The Jason Boue Series
همانطور که حرفه بازیگری دیمون با موفقیت روبرو شد ، او فیلمنامه نویسی را نیز دنبال کرد. وی با دوست دیرینه بن افلک ، فیلمنامه فیلم Good Will Hunting (1997) را تهیه کرد. این فیلم - براساس نمایشنامه ای یکجانبه ، دیمون برای دوره ای در مراکز دانشگاه هاروارد ارائه کرده بود که در یک دوره دبیرستان مشکلی اما درخشان از بوستون بود. این مربیان میراماك را ترغیب كردند تا به آنها اجازه دهند در كنار بازیگر كهنه ، رابین ویلیامز ، در این فیلم بازی كنند. این فیلم 9 نامزد اسکار از جمله بهترین بازیگر نقش دیمون را بدست آورد. در سال 1998 ، در 27 سالگی ، برنده جایزه اسکار برای بهترین فیلمنامه اصلی شد.

دیمون که به شدت مورد توجه قرار گرفته بود ، در اواخر دهه 1990 در فیلم های بیشماری ظاهر شد ، از جمله Rounders (1998) ، فیلم سینمایی "جنگ جهانی دوم" استیون اسپیلبرگ Saving Private Ryan (1998) و آنتونی مینگله "استعداد آقای ریپلی" (1999). پس از چندین ناامیدی از بوکس آفیس ، دیمون در دو سری فیلم ستاره ای شد که بسیار محبوب بود. او یکی از چندین مرد متشکل از نیروهای موجود در سه گانه اقیانوس را به تصویر کشید - یازده اقیانوس (2001) ، دوازده Ocean (2004) و سیزده Ocean (2007). این فیلم ها به کارگردانی استیون سودربرگ ، بازیگران تمام ستاره ای را شامل می شدند که شامل جورج کلونی و برد پیت بود. در سریال های جیسون بورن Ident هویت بورن (2002) ، برتری برتر (Boue Supremacy) (2004) ، The Boue Ultimatum (2007) و جیسون بورن (2016) - ددمون یک قاتل آمریكایی آمریكایی را به تصویر كشید و سعی داشت پرده از اسرار گذشته خود بردارد. . علاوه بر موفقیت های تجاری ، فیلم های بورن نیز به دلیل هوش و سرعت جنبشی خود ، ستایش های اساسی را به دست آوردند.

اعتبارهای بعدی
در سال 2013 ، دیمون برای نمایش عاشق جوان پیرزن (مایکل داگلاس) در بیوگرافی سدربرگ در پشت کاندابل به تلویزیون رفت. وی سپس با حضور در رشته های علمی و تخیلی علمی ، به یک فیلم سینمایی بازگشت ، در حالی که در حال محکومیت سابق است که در حال جنگ برای ترک زمین ویران شده در الیسیوم دیستوپی (2013) است ، رئیس یک شرکتی است که می کوشد اثبات کند که جهان سرانجام در خود فرو می رود. جوی تری گیلیام The Zero Theorem (2013) و یک کاوشگر ناامید فضا در Interstellar Christopher Nolan (2014).

در این مدت دیمون همچنین یکی از اعضای واحد بناهای یادبود ، هنرهای زیبا و بایگانی (MFAA) را به تصویر کشید ، که آثار هنری را که توسط نازی ها در جنگ جهانی دوم به سرقت برده بودند ، در "Monument Men" (2014) مشاهده کرد. سپس به عنوان فضانورد در مریخ به کارگردانی ریدلی اسکات در فیلم مریخ (2015) بازیگری انتخاب شد ، که به دیمون نامزد سوم اسکار برای بازیگری شد. پس از تریلر فانتزی ناامیدکننده The Great Wall (2016) ، دیمون در کمدی تاریک Suburbicon (2017) به عنوان پدری با انگیزه های مشکوک بازی کرد. اعتبار دیگر وی از سال 2017 شامل Downsizing بود ، یک طنز علمی تخیلی که در آن وی مردی را ترسیم کرد که تحت عمل پزشکی قرار می گیرد و باعث کوچک شدن او می شود. دیمون در سال 2018 در فیلمهایی مانند Deadpool 2 آیفون ساخت. سال بعد او با بازی در فیلم Ford Ferrari با کریستین بیل بازی کرد ، درامی درباره مسابقه 24 ساعته ل مانس در سال 1966.

 


نقش های دیگر دیمون در اوایل قرن بیست و یکم شامل یک تحلیلگر انرژی بود که در زیر صنعت صنعت نفت در سوریه (2005) گرفتار می شود و یک عامل که مجبور شده است زندگی خود را در روزهای ابتدایی سیا در روزهای اولیه سیا در داستان رابرت دنیرو رها کند. چوپان (2006). همچنین در سال 2006 دیمون در مقابل لئوناردو دی کاپریو و جک نیکولسون در فیلم The Departed بازی کرد. تریلر جرم ، که توسط مارتین اسکورسیزی کارگردانی شده بود ، برای بهترین تصویر برنده جایزه اسکار شد. در سال 2009 دیمون صدا خود را به پونیو داد ، نسخه انگلیسی انیمیشن میازاکی هایائو Gake no ue no Ponyo (2008؛ "Ponyo on the Cliff"). وی بعداً یک سوت زننده غیرقابل اعتماد را در خبرنامه به تصویر کشید! (2009) ، کمدی به کارگردانی سودربرگ. در Invictus کلینت ایستوود (2009) ، دیمون به عنوان کاپیتان تیم راگبی آفریقای جنوبی که توسط نلسون ماندلا (با بازی مورگان فریمن) بازی می شود ، بازی کرد تا بتواند در جام جهانی 1995 به منظور متحد کردن کشور تقسیم شده نژادی ، برنده جام جهانی شود. دیمون برای عملکرد خود نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.
دیمون در دهه 2010 همچنان نقش های گسترده ای را به عهده گرفت. وی به عنوان یک تگزاس رنجر خنده دار در فیلم تحسین برانگیز True True Grit (2010) به کارگردانی برادران Coen ظاهر شد و به عنوان یک افسر ارتش سرکش در جستجوی سلاح های کشتار جمعی در درام جنگ عراق در منطقه سبز (2010). در سال 2011 او در تریلر The Adjustment Bureau بازی کرد ، براساس داستانی از فیلیپ کی دیک. آلودگی ، هیجان انگیز سودربرگ در مورد ویروس کشنده. و ما یک باغ وحش خریداری کردیم ، اقتباس از خاطرات مربوط به خانواده ای که به یک پارک حیات وحش می رود. دیمون سپس با جان جان کراسینسکی ، درام وعده داده شده (سرزمین موعود) را نوشت ، که در آن دیمون نماینده شرکت گاز را به دنبال دستیابی به حقوق حفاری در یک جامعه روستایی بازی کرد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 203 تاريخ : 21 خرداد 1399 ساعت: 15:10

برد پیت ، به نام ویلیام بردلی پیت ، (زاده 18 18 دسامبر 1963 ، شاونی ، اوکلاهما ، ایالات متحده) ، بازیگر آمریکایی که به خاطر تصویربرداری از شخصیتهای غیر متعارف و به خاطر ظاهر خوبش معروف است. پس از جلب توجه به نقش خود در Thelma & Louise (1991) ، پیت هدایت جذابیت خود را به عنوان مرد پیشرو در فیلم هایی چون A River Run Through Through It (1992) و Legends of the Fall (1994) نشان داد اما با فرض نقش های غیرمستقیم از چاپی بودن جلوگیری کرد. در 12 میمون (1995) و مبارز باشگاه (1999). پیت برای اجرای بازی در «روزی یکبار ... در هالیوود» (2019) جایزه اسکار را به دست آورد.



اوایل زندگی و کار
پیت در اسپرینگفیلد ، میسوری بزرگ شد و قبل از ترک تحصیل در كالیفرنیا و ادامه فعالیت بازیگری ، در دانشگاه میسوری حضور یافت. پس از بازی در نقش های جزئی تلویزیونی و فیلم ، پیت توجه فیلم را به عنوان یک ترسناک جذاب در فیلم Thelma & Louise جلب کرد. وی فیلم هایی مانند A River Run Through Through It ، مصاحبه با Vampire و Legends of Fall (1994) را دنبال کرد. پیت سپس به عنوان یک کارآگاه پلیس در هیجان انگیز Se7en (1995) و به عنوان یک ناهنجاری بدخلقی در تخیل دوازده میمون (1995) ایفای نقش کرد ، که برای آن برنده یک جایزه گلدن گلوب شد و نامزد اسکار شد.
فیلم هایی از اواخر دهه 1990 و بعد از آن
پیت به طور عمدی در برابر هفت نوع کوهنورد اتریشی هاینریش هارر در هفت سال در تبت (1997) ، یک تروریست ارتش جمهوریخواه ایرلندی در فیلم The Devil's Own (1997) ، یک شخصیت مدرن از مرگ در دیدار با جو سیاه (1998) ، و بوکسور زیرزمینی در Fight Club (1999). در سال 2000 پیت با جنیفر آنیستون بازیگر زن ازدواج کرد. سال بعد او در Eleven Eleven ، یک طنز کمدی در مورد هنرمندان هنرپیشه سینما بازی کرد. این فیلم یک موفقیت بزرگ بود و به دنباله های Ocean's Twelve (2004) و سیزده Ocean (2007) منجر شد. در سال 2004 ، پیت جنگجوی یونانی آشیل را در تروی به تصویر کشید.
کمدی اکشن آقای و خانم اسمیت (2005) با بازیگر آنجلینا جولی ، بازیگر پیت را زوج کردند که با او درگیر عاشقانه شد. پیت در ادامه استعدادهای خود را به فیلمهایی که طیف گسترده ای از موضوع را شامل می شود از جمله بابل (2006) ، وام داد ، فیلمی که زندگی متقاطع شخصیت ها با پیشینه واگرا را ردیابی می کند ، و دوره غربی ترور جسی جیمز توسط کاوارد رابرت فورد ( 2007) پیت بیشتر در سال 2008 همه کاره بودن خود را نشان داد ، و به تصویر کشیدن یک تهدیدآمیز کم رنگ در برادران کوئن 'سوختگی پس از خواندن و مردی که به عقب رده عقب می رود در خیال پرتحرک The Case Curious of Benjamin Button. نوبت آفتاب پرست وی در فیلم دوم برای او بهترین نامزد دریافت جایزه اسکار شد

1994) اما با فرض نقشهای غیرمستقیم در 12 میمون (1995) و مبارزات کلاب (1999) از اینكه از typecast استفاده كنید ، خودداری كرد. پیت برای اجرای بازی در «روزی یکبار ... در هالیوود» (2019) جایزه اسکار را به دست آورد.

(از سمت چپ) همفری بوگارت ، کلود راینز ، پل هنرید و اینگرید برگمن در "کازابلانکا" (1942) به کارگردانی مایکل کورتیز.
BRITANNICA QUIZ

اوایل زندگی و کار
پیت در اسپرینگفیلد ، میسوری بزرگ شد و قبل از ترک تحصیل در كالیفرنیا و ادامه فعالیت بازیگری ، در دانشگاه میسوری حضور یافت. پس از بازی در نقش های جزئی تلویزیونی و فیلم ، پیت توجه فیلم را به عنوان یک ترسناک جذاب در فیلم Thelma & Louise جلب کرد. وی فیلم هایی مانند A River Run Through Through It ، مصاحبه با Vampire و Legends of Fall (1994) را دنبال کرد. پیت سپس به عنوان یک کارآگاه پلیس در هیجان انگیز Se7en (1995) و به عنوان یک ناهنجاری بدخلقی در تخیل دوازده میمون (1995) ایفای نقش کرد ، که برای آن برنده یک جایزه گلدن گلوب شد و نامزد اسکار شد.

فیلم هایی از اواخر دهه 1990 و بعد از آن
پیت به طور عمدی در برابر هفت نوع کوهنورد اتریشی هاینریش هارر در هفت سال در تبت (1997) ، یک تروریست ارتش جمهوریخواه ایرلندی در فیلم The Devil's Own (1997) ، یک شخصیت مدرن از مرگ در دیدار با جو سیاه (1998) ، و بوکسور زیرزمینی در Fight Club (1999). در سال 2000 پیت با جنیفر آنیستون بازیگر زن ازدواج کرد. سال بعد او در Eleven Eleven ، یک طنز کمدی در مورد هنرمندان هنرپیشه سینما بازی کرد. این فیلم یک موفقیت بزرگ بود و به دنباله های Ocean's Twelve (2004) و سیزده Ocean (2007) منجر شد. در سال 2004 ، پیت جنگجوی یونانی آشیل را در تروی به تصویر کشید.

کمدی اکشن آقای و خانم اسمیت (2005) با بازیگر آنجلینا جولی ، بازیگر پیت را زوج کردند که با او درگیر عاشقانه شد. پیت در ادامه استعدادهای خود را به فیلمهایی با طیف گسترده ای از موضوع از جمله بابل (2006) وام داد ، فیلمی که زندگی متقاطع شخصیت ها از پیشینه های واگرا را ردیابی می کند ، و دوره غربی ترور جسی جیمز توسط کاوارد رابرت فورد ( 2007) پیت بیشتر در سال 2008 همه کاره بودن خود را نشان داد ، و به تصویر کشیدن یک تهدیدآمیز کم رنگ در برادران Coen 'Bu After Reading و مردی که به عقب می رود در خیال پرتحرک و مورد علاقه کنجکاوی Benjamin Button است. نوبت آفتابگردان او در فیلم دوم نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.
در سال 2009 ، پیت در فیلم "خونین Basterds" کوانتین تارانتینو بازی کرد ، یک درام جنگ جهانی دوم درباره گروهی از سربازان یهودی آمریکایی که برای کشتن نازی ها در فرانسه تحت اشغال آلمان آموزش دیده بودند. سال بعد پیت صدای رقیب ابرقهرمانی شرور تیتراژ را در فیلم انیمیشن Megamind فراهم کرد. در درام امپرسیونیستی ترنس مالیک "درخت زندگی" (2011) ، وی در سال 1950 تگزاس پدر سلطه بازی کرد. پیت بعداً به دلیل عملکردش به عنوان مدیر کل زندگی بیلی بیلی در درام بیس بال Moneyball (2011) نامزد اسکار بهترین بازیگر دیگر شد. این فیلم توضیح می دهد که چگونه Beane با استفاده از آمار ، تیم های موفق را با Oleland Athletics جمع می کند تا بازیکنان ارزان تر و کمتر شناخته شده ای بدست آورد. پس از آن ، پیت بعنوان مجری اوباش در درام جنایتی Killing Them Soft (2012) و بعنوان یک بازپرس سابق سازمان ملل متحد در مبارزه با مهار همه گیر زامبی در هیجان انگیز جنگ جهانی Z (2013) مبارزه کرد.


پیت نقش های حمایتی در 12 سال یک برده داشت (2013) - که بر اساس داستان واقعی سلیمان نورثاپ ، یک فرد آزاد از رنگ بود که در اواسط قرن نوزدهم ربوده شد و به بردگی فروخته شد - و درام جنایی مشاور. (2013) در Fury (2014) او یک گروهبان ارتش آمریكا را فرماندهی بقایای یك گردان فرسوده در آخرین روزهای جنگ جهانی دوم را انجام داد. سال بعد پیت با جولی دوباره ملاقات کرد ، این بار در دریا ، یک درام زناشویی که او نیز نوشت و کارگردانی کرد. وی سپس یک بانکدار سرمایه گذار با اخلاق سابق را در کمدی سیاه The Big Short (2015) در مورد بحران مالی 2008 به تصویر کشید. در تریلر جنگ جهانی دوم Allied (2016) ، پیت به عنوان یک افسر اطلاعاتی کانادا بازی کرد که همسرش (ماریون کوتیلارد) ممکن است یک جاسوس آلمانی باشد. در سال 2017 او یک ژنرال چهار ستاره را در War Machine به تصویر کشید ، یک طنز نظامی که در نتفلیکس منتشر شد. پیت بعداً با بازی تارانتینو در فیلم Once Upon a Time ... در هالیوود (2019) دوباره بازی کرد و در سال 1969 در لس آنجلس بازی دوباره‌ی بازیگر شسته شده (لئوناردو دی کاپریو) را بازی کرد. برای عملکردش ، پیت هم جایزه اسکار و هم یک جایزه گلدن گلوب را به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن بدست آورد. همچنین در سال 2019 او به عنوان یک فضانورد در جستجوی منظومه شمسی برای پدر گمشده خود (با بازی تامی لی جونز) در درام آینده نگر آسترا بازی کرد.

علاوه بر بازیگری ، پیت رئیس شرکت تولید فیلم خود ، Plan B Entertainment را نیز بر عهده داشت. این کمپانی برای تولید 12 سال یک برده با چند نفر دیگر همکاری کرد و پیت وقتی به عنوان بهترین فیلم به عنوان بهترین فیلم معرفی شد جایزه اسکار را به دست آورد.

زندگی شخصی و دلایل انسان دوستانه
درگیری پیت با جولی و طلاق وی در سال 2005 از آنیستون به شدت توسط مطبوعات تابلوفرش بررسی شد. در سال 2006 پیت دو فرزند جولی ، مادوكس و زهارا را كه به ترتیب از كامبوج و اتیوپی به فرزندی به تصویب رسانده بودند ، به فرزند خود پذیرفت. این زوج اولین فرزند بیولوژیکی خود را به نام Shiloh داشتند ، در مه 2006. سال بعد آنها پسری را به نام Pax از ویتنام به دنیا آوردند و در سال 2008 دوقلوهای بیولوژیکی Knox و Vivienne را به خانواده خود اضافه کردند. پیت و جولی در سال 2014 ازدواج کردند ، اما دو سال بعد جولی خواستار طلاق شد.
این زوج غالباً از موقعیت مشهور خود به عنوان بستری برای صحبت کردن از طرف دلایل بشردوستانه استفاده می کردند. پیت بنیانگذاری کرد و به طور جدی در برنامه "نه در تماشای ما" شرکت داشت ، کمپینی که منابع را به سمت کشورهای در حال توسعه در بحران هدایت می کرد ، خصوصاً استان دارفور سودان. وی در سال 2006 یک پروژه چند میلیون دلاری برای ساختن خانه های دوستدار محیط زیست در نیواورلئان برای افراد آواره شده توسط طوفان کاترینا ، ساخت آن را درست کرد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 167 تاريخ : 20 خرداد 1399 ساعت: 15:7

جنیفر لوپز
بازیگر و خواننده جنیفر لوپز یکی از بانوان برجسته هالیوود است که همچنین موفق به ایجاد موسیقی موفق موسیقی پاپ و رقص شد.
جنیفر لوپز کیست؟
جنیفر لوپز قبل از بازی در فیلم سلنا ، در برنامه تلویزیونی In Living Color رقصید. او به موسیقی روی آورد و در حالی که به کار خود ادامه می داد ، در ترانه های پاپ و رقص با آهنگهایی مانند "حق بدرستی" و "بازی" پیدا کرد و ضمن ادامه کار ، فیلم های هالیوود را به دست آورد. او در سال 2004 با نماد salsa با مارك آنتونی ازدواج كرد و دوقلو داشت. زن و شوهر چند سال بعد تقسیم شدند. پروژه های تلویزیونی اخیر وی شامل American Idol ، Shades of Blue و World of Dance است.

اوایل زندگی و شغل
لوپز متولد 24 ژوئیه 1969 ، در برونکس ، نیویورک ، لوپز فعالیت خود را به عنوان رقصنده شروع کرد و در موزیکال های صحنه ای و فیلم های موسیقی متنوعی ظاهر شد. در سال 1990 ، او در یک رقابت ملی برنده شد و با رقصیدن در یک سریال تلویزیونی کمدی محبوب فاکس In Living Color به عنوان یکی از "دختران پرواز" به دست آورد. یک سری از کارهای بازیگری کوچک دنبال شد ، از جمله قسمت هایی در دو سریال دیگر و یک فیلم تلویزیونی ، پرستاران در خط: سقوط پرواز 7 ، در سال 1993.

فیلم های اولیه
اولین فیلم بلند لوپز در سال 1995 Mi Familia ، یا خانواده من ، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. او همچنین در Money Train (1995) ، روبرو وسلی اسنیپس و وودی هارلسون ، و در جک (1996) به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا و با بازی با رابین ظاهر شد. ویلیامز
اولین استراحت بزرگ لوپز در سال 1997 اتفاق افتاد كه او برای بازی در نقش عنوان در سلنا انتخاب شد ، بیوگرافی خواننده پاپ Tejano سلنا Quintillana-Perez ، كه در سال 1995 توسط یك طرفدار كشته شد. لوپز برای اجرای خود ستایش گسترده ای از جمله نامزدی گلدن گلوب. در همان سال ، لوپز در آناکوندا فراموش نشدنی و در خون و شراب ، مقابل جک نیکلسون بازی کرد. نقش وی به عنوان مارشال فدرال کارن سیسکو در استیون سودربرگ در خارج از دید ، فیلمی که بر اساس رمان المور لئونارد ساخته شده و همبازی با جورج کلونی ، چهره او را به عنوان یک فیلم سینمایی قابل ورشکستگی بیشتر کرده است.


آهنگ ها و فیلم های بعدی
فعالیت موسیقی لوپز نیز شروع به خاموش کرد ، زیرا اولین آلبوم پاپ لاتین خود را ، در تاریخ 6 ، در ژوئن سال 1999 منتشر کرد. هفته ها ، ساخت لوپز - همراه با ریکی مارتین - یکی از مهمترین نمونه های افزایش نفوذ فرهنگی لاتین در موسیقی پاپ.
در اوایل سال 2000 ، لوپز برای دومین آهنگ مشهور او "انتظار برای امشب" برای بهترین اجرای رقص نامزد شد اما این جایزه را به چر از دست داد. در تابستان سال 2000 ، او در فیلم علمی-تخیلی تریلر The Cell بازی کرد که در آن یک روانشناس کودک بازی می کند که به ردیابی یک قاتل سریال وحشتناک کمک می کند. در همان سال ، او در Enough بازی کرد ، تصویری از سوء استفاده از همسران.

محبوبیت لوپز با استعداد چند نفره در اوایل سال 2001 به اوج جدیدی رسید ، هنگامی که آلبوم وی جی لو در شماره یک در نمودارهای پاپ شروع به کار کرد ، در حالی که فیلم او ، کمدی عاشقانه به نام عروسی برنامه ریز ، به ضرب گلوله به بالای صفحه رسید. دفتر در هفته اول انتشار. در دسامبر 2002 ، او با انتشار ركورد This Is Me ... پانچ یك و دو دیگر را تحویل داد و نقش آفرینی در كمدی Maid در Manhattan كه اگر كیست مهم نبود ، ضربه ای در گیشه بود.

در سال 2003 ، لوپز با بن افلک در بمب آفیس گیگلی بازی کرد. پروژه های دیگر شامل دختر جرسی (همچنین با افلک) و زندگی ناتمام ، که در آن او به عنوان یک مادر تنها که توسط پدر شوهرش با بازی رابرت ردفورد بازی می شود ، بازی می کند. او همچنین مقابل ریچارد گر در فیلم Shall We Dance بازی کرد ؛ بازسازی تلنگر بلندپرواز ژاپنی.


زندگی شخصی
شانه "پفی" شانه
لوپز در سال 1997 به طور خلاصه با اوجانی نو ، مدل و بازیگر ازدواج کرد. وی سپس رابطه ای طولانی و تبلیغاتی گسترده با رپ رپ شان "پفی" داشت. در دسامبر 1999 ، گفته می شود كه كامپس و لوپز در یك حادثه تیراندازی در نزدیكی كلاب شبانه نیویورك سیتی ، كه در آن سه نفر زخمی شدند ، درگیر شدند. بعداً Combs به اتهام اسلحه و رشوه دادن متهم شد ، زیرا دادستان ادعا كرد كه وی به راننده خود ، واردل فندرسون ، 50،000 دلار پیشنهاد كرده است تا بگوید پلیس اسلحه بارگیری شده در صحنه جنایت ، فندرسون بود. کامب از تمام اتهامات تبرئه شد و به زودی تأیید کرد که وی و لوپز از هم جدا شده اند.

کریس جود
اندکی پس از آنکه این فاش شدن عمومی شد ، لوپز شروع به ملاقات با کریس جود ، رقصنده ای کرد که در این ویدئو برای تک آهنگ او "عشق هزینه ای برای چیزی ندید" ظاهر شد. پس از گمانه زنی های زیاد در رسانه ها ، این زوج در ماه آگوست 2001 نامزدی خود را اعلام کردند و در اواخر ماه سپتامبر ازدواج کردند. نه ماه بعد ، این زوج از هم جدا شدند.

بن افلک
در پاییز سال 2002 ، این ستاره شروع به دیدار با بازیگر بن افلک کرد. آنها در ماه نوامبر نامزدی خود را اعلام کردند. به دنبال شایعاتی مبنی بر از بین رفتن این رابطه ، این زوج در اوایل سال 2004 شکوفا شدند.

مارک آنتونی
لوپز پس از آن در ژوئن 2004 در یک مراسم خصوصی در عمارت لس آنجلس با مارک آنتونی خواننده ازدواج کرد.

با بازگشت به صحنه بزرگ ، لوپز وقت یافت تا با همسر خود در بیوگانس El Cantante 2006 به نیروهای خود بپیوندد. در این فیلم ، آنتونی نقش هکتور لاوئه خواننده سالسای معتبر بین المللی را بازی می کند که لوپز در کنار او به عنوان پوچی ، همسر لاوئه حضور دارد.


در سال 2007 ، لوپز اولین آلبوم خود به زبان اسپانیایی ، Como Ama una Mujer را منتشر کرد که در نمودارهای لاتین و پاپ نیز عملکرد خوبی داشت. او بعداً در همان سال با Brave موفقیت موسیقی پیدا کرد. در حالی که این آهنگ مورد توجه قرار گرفت ، زندگی شخصی لوپز مورد توجه رسانه ها قرار گرفت: لوپز هنگامی که به دلیل فاش شدن از چهره هایش شناخته شده بود ، شروع به پوشیدن تاپ های متناسب با لباس کرد و گمانه زنی هایی راجع به باردار بودن ایجاد کرد. به نظر می رسید بسیاری از عکس های او "دست انداز کودک" را نشان می دهند ، اما اعلام رسمی تا 7 نوامبر 2007 منتشر نشده است.

بچه ها
لوپز دوقلوها در 22 فوریه 2008 به دنیا آمد. پسر و دختر بچه ای به نام های ماکسیمیلیان و امه اولین فرزندان لوپز و چهارم و پنجم برای آنتونی بودند.

در ژوئیه 2011 ، لوپز و مارک آنتونی برنامه های خود را برای جدایی اعلام کردند. در مصاحبه ای با Vanity Fair ، لوپز علت این فاجعه را فاش نکرد ، اما گفت: "من خودم را به اندازه کافی دوست داشتم که فرار کنم." سوپر استار با ترانه جدید جدیدی از مهار خودداری کرد. "من مثبت هستم ، مصمم هستم كه با زندگی خودم به پیش بروم ، بچه هایم را پرورش دهم و بهترین كارهایی را كه می توانم به عنوان مادر ، سرگرمی و شخص انجام دهم."

کاسپر هوشمند به الکس رودریگز
لوپز در سال 2011 دوستی با کاسپر اسمارت ، یکی از رقصندگان پشتیبان خود را آغاز کرد. آنها رابطه خود را در سال 2016 به پایان رساندند. در سال 2017 ، مجله People گزارش داد که او با الکس رودریگز ، ستاره سابق بیس بال آشنا شده است. این دو بعداً در مورد عاشقانه شکوفا خود در شماره دسامبر سال 2017 Vanity Fair گشودند. لوپز گفت: "من او را به شکلی درک می کنم که فکر نمی کنم کس دیگری بتواند ، و او مرا به گونه ای می فهمد که هیچ کس دیگر نتوانسته باشد."

او همچنان در مصاحبه ای با مارس 2018 با Harper's Bazaar ، ستایش های A-Rod را خواند ، و خاطرنشان کرد: "آرایش مشابه آنها" ، اگرچه او هنوز متعهد به گره زدن گره با مجری تبدیل شده به کتف نیست. وی گفت: "من به ازدواج اعتقاد دارم." "و من دوست دارم با کسی در یک رابطه متعهد پیر شوم. اما من فعلاً هیچ کاری را مجبور نمی کنم."

این زوج در ماه مارس سال 2019 نامزدی خود را اعلام کردند ، هرچند که برنامه های عروسی آنها هنگام حمله همه گیر کورون ویروس در سال بعد به اجرا درآمد.

پروژه های تلویزیونی
'اسطوره آمریکایی'

در سال 2010 ، علیرغم مشغول خانواده و هم پروژه های موسیقی و هم بازیگری ، لوپز تصمیم گرفت وارد مرحله جدیدی در حرفه خود شود: وی برنامه های خود را برای جایگزینی الن دگنرز به عنوان قاضی جدید زن در دهمین فصل از American Idol اعلام کرد. به تازگی از استیون تایلر از Aerosmith به عنوان بخشی از هیئت داوران مشهور استقبال کرده بود.

لوپز برای یازدهمین فصل حضور خود در برنامه تلویزیونی واقعیت hit بازگشت ، و مبلغی معادل 20 میلیون دلار ، تقریباً دو برابر آنچه که هنگام ورود به خانه ساخته بود ، به دست آورد.

در سال 2012 ، لوپز اعلام کرد که قصد دارد American Idol را ترک کند. لوپز در برنامه رادیویی صبح خود به ریان سکرست گفت: "من صادقانه احساس می کنم زمان آن زمان رسیده است که باید دوباره به انجام کارهایی که انجام می دهم ، بپردازم ... زیرا که خیلی بت را دوست دارم." عزیمت وی ​​از این نمایش اثبات زندگی کوتاه مدت بود ، با این حال که لوپز برای سیزدهمین فصل خود در سال 2014 به American Idol بازگشت.
لوپز همچنین با انتشار آلبوم A.K.A به موسیقی خود ادامه داد. در ژوئن سال 2014. در همین زمان ، لوپز همچنین با آهنگ پیتبول و کلودیا لیت در ترانه "We One One" برای جام جهانی همکاری کرد و در ادامه به کار هیجان انگیز 2015 (The Thriller) The Boy Next Door ، با رایان گوزمن پرداخت.

"سایه های آبی"
در صفحه کوچک ، لوپز در درام پلیس NBC سایه های آبی به ری لیوتا پیوست و با یک پلیس فاسد بازی کرد که برای نجات گردن خود و محافظت از دخترش ، در مقابل افسران همکار خود قرار می گیرد. این نمایش در سال 2016 با بررسی های مختصر آغاز شد ، اما جای پای خود را پیدا کرد و به مدت سه فصل تحمل کرد. همچنین در سال 2016 ، لوپز به عنوان داور فصل آخر اجرای اصلی American Idol خدمت کرد و اولین اجرای اقامت خود All I Have را در Planet Hollywood Resort & Casino در لاس وگاس تحویل داد.

"دنیای رقص"
لوپز نیز در پشت صحنه ، نقش تهیه کننده اجرایی را بازی می کرد. در ژوئیه سال 2016 ، NBC اعلام کرد که می تواند با او برای یک مسابقه رقص به نام World of Dance شرکت کند ، که یک جایزه 1 میلیون دلاری برای این فیلم پیشنهاد داده است. این نمایش در ماه می سال 2017 و بعد از آن برای چند فصل تمدید شد.

با سرگرم ماندن در سال 2018 ، این سرگرمی چند استعدادیاب ، در ماه فوریه یک ترانه انگلیسی به نام "ما" را رها کرد و پیش از این با اسپانیایی "ال آنیلو" و دو زبانه "دینرو" را در بهار دنبال کرد. بعداً در همان سال ، آهنگ او "Limitless" در بازگشت او به صفحه نمایش بزرگ در rom-com Second Act همراه شد.

در اوایل سال 2019 ، J-Lo برای تحویل ادای احترام به Motown در جوایز گرمی مورد استفاده قرار گرفت. اگرچه او با عملکرد پر انرژی روبرو شد ، اما در انتقاد از اینکه آیا گرمیس باید یک هنرمند سیاه را برای ادای احترام انتخاب کرده بود ، شگفت زده شد.

"Hustlers"
در آن تابستان ، لوپز مجموعه ای از حرکات مختلف را به عنوان نوار کشی در هاستلر به نمایش گذاشت. این نمایش از نظر بسیاری از منتقدین ، ​​عملکردی تعریف کننده از حرفه ای بود ، و بازیگر زن گرمی گلوب گلوب را در میان نامزدهای انتخاباتی دریافت کرد ، هرچند که او به ویژه در جوایز اسکار خفه می شد.

نمایش نیمه کاره سوپر کاسه
در سپتامبر سال 2019 اعلام شد که لوپز برای نمایش نیمه نهایی سوپر بول 2020 در میامی ، فلوریدا ، به همراه نیروهای شکیرا پیوست. لوپز گفت: "من دوست دارم سوپر باول امسال دو زن داشته باشد. آنها امسال دو لاتین دارند." "این نشانگر زمان جدید است ، نه فقط برای NFL بلکه برای این کشور. پیام مهمی ارسال می کند."

این دو نوازنده کالاها را با مجموعه پر انرژی خود تحویل دادند و J-Lo قبل از تعویض چرخ دنده ها ، رقص قطبی الهام گرفته از هاستلر را ترك كرد تا در کنار دختر 11 ساله اش Elle در جشن غرور لاتین آواز بخواند.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 199 تاريخ : 19 خرداد 1399 ساعت: 15:2

آنجلینا جولی ، نام اصلی آنجلینا جولی وایت ، (زاده 4 ژوئن 1975 ، لس آنجلس ، کالیفرنیا ، ایالات متحده) ، بازیگر و کارگردان آمریکایی که به دلیل جذابیت جنسی و زشتی و همچنین کارهای انسانی خود معروف است. او به دلیل نقش حمایت از بیمار روانی در دختر ، قطع شده (1999) برنده جایزه اسکار شد.
اوایل زندگی
جولی ، دختر بازیگر جان وایت ، قبل از عزیمت به لس آنجلس در سن 11 سالگی ، بخش اعظم کودکی خود را در نیویورک گذراند. وی به مدت دو سال در موسسه تئاتر و فیلم لی استراسبورگ حضور یافت و سپس در دبیرستان بورلی هیلز ثبت نام کرد. وی بعدها در دانشگاه نیویورک درام را فرا گرفت. او علاوه بر بازیگری در تولیدات تئاتر ، در فیلم های موسیقی نیز الگوبرداری و ظاهر شد.

 

نقش های فیلم
اولین نقش اصلی فیلم جولی در هکرها (1995) بود که در طول فیلمبرداری او با شوهر اول خود ، بازیگر بریتانیایی جونی لی میلر آشنا شد (متولد 1996 ، متولد 1999). این فیلم نیز مانند یک سری فیلم های بعدی نتوانست مخاطب را پیدا کند. در سال 1997 ، اما جولی توجه زیادی را به تصویر کشید و همسر والی جدایی طلب آلاباما را در فیلم تلویزیونی جورج والاس جلب کرد ، و بعداً برای تصویربرداری خود جایزه گلدن گلوب را بدست آورد. سال بعد او در فیلم HBO Gia ، سوپر مادری را که با اعتیاد به مواد مخدر بازی می کرد ، ایفا کرد ، اجرایی که افتخارات متعددی را از آن خود کرد ، از جمله یک جایزه گلدن گلوب و یک بازیگر صفحه نمایش بازیگران. در سال 1999 او در کمدی Pushing Tin با جان کوشاک و بیلی باب تورنتون ظاهر شد و سال بعد با تورنتون ازدواج کرد (جدا از 2003).


بعد از نوبت کسب جایزه اسکار در دختر ، قطع شده ، جولی در سری فیلمهای اکشن بازی کرد. او دوست دختر یک کارگراکر (نیکلاس کیج) را در Gone in sixly Seconds (2000) بازی کرد و بعداً لهجه انگلیسی را به تصویب رساند و تسلط بر مبارزات خیابانی و کیک بوکسینگ را برای نقش های عنوان در Lara Croft: Tomb Raider (2001) و Lara Croft Tomb Raider گرفت: گهواره زندگی (2003). وی در سال 2004 مادر اسکندر کبیر را در الکساندر الیور استون به تصویر کشید و همچنین در مقابل گوینت پالترو و جود لاو در Sky Captain و World of Tomorrow که یک هیجان علمی در دهه 1930 در نیویورک بود ، بازی کرد. هر دو فیلم ناامید کننده گیشه بودند ، اما جولی با آقای و خانم اسمیت (2005) ضربه ای به دست آورد ، که در آن او یک قاتل بازی کرد و وانمود کرد که یک زن خانه دار معمولی است. او هنگام کار روی فیلم ، با برد پیت آشنا شد که شریک زندگی وی شد.


در روبرت دنیرو در فیلم The Good Shepherd (2006) ، همسر آزرده شده یک مامور اولیه سیا (مت دیمون) بود. جولی برای عملکرد خود به عنوان ماریان مروارید در قلب توانا (2007) تحسین انتقادی کسب کرد. بر اساس یک داستان واقعی ، این فیلم به دنبال تلاش برای نجات همسر مروارید ، دانیل ، بود که هنگام گزارش در پاکستان برای وال استریت ژورنال ، توسط افراط گرایان اسلامی ربوده شد و بعدا توسط قاتلان به قتل رسید. جولی آن را با Beowulf (2007) و Wanted (2008) دنبال کرد. غوطه وری او به نقش مادری که پسرش ربوده شده و بعداً توسط کودک دیگری در "تغییر" کلینت ایستوود جایگزین شد (منجر به نامزدی اسکار) شد.

در سال 2010 ، جولی به عنوان یك عملكرد سیا مشغول جاسوسی برای روسیه در تریلر اقدام Salt شد و در مقابل جانی دپ در كوچر The Tourist ظاهر شد. او بعداً نقش شرور عناوین را در Maleficent (2014) به عهده گرفت. فیلم اکشن زنده سعی در ساختن پری شیطانی از فیلم متحرک کلاسیک خوابیده در سال 1959 در دیزنی در 1959 در یک نور دلسوزانه تر داشت. جولی بعدا در دنباله (2019) ستاره شد. او همچنین برای چندین فیلم انیمیشن از جمله کونگ فو پاندا (2008) و دنباله های آن (2011 و 2016) صداهایی ارائه کرد.

کارگردانی
در سال 2011 ، جولی اولین کارگردانی و فیلمنامه نویسی خود را با زبان بوسنیایی در سرزمین خون و عسل آغاز کرد ، یک داستان عشق آشفته است که در جریان درگیری های بوسنیایی دهه 1990 تنظیم شده است. او سپس درام جنگ جهانی دوم Unbroken (2014) را بر عهده گرفت. فیلمنامه این فیلم ، بر اساس داستان واقعی یک دونده المپیک و افسر نیروی هوایی ایالات متحده که پس از سقوط هواپیمای خود تبدیل به اسیر جنگی ژاپنی شد ، توسط برادران کوئن نوشته شده است. در سال 2015 او کارگردانی ، نویسندگی و بازی در فیلم The Sea را انجام داد که در سال 1970 در یک زن و شوهر مشکل دار متمرکز شد. درام همچنین پیت را بازی کرد. جولی با First They Killing My Father دنبال کرد: A Girl of Cambodia Remembers (2017) ، اقتباسی از خاطرات لوانگ اونگ در مورد کودکی خود در دوران رژیم وحشیانه خمر روژ در دهه 1970.

زندگی شخصی و کارهای بشردوستانه
زندگی شخصی جولی اغلب حداقل به اندازه بازیگری او جلب توجه می کرد. رابطه او با پیت برای تابلوفرش ها علوفه شد و تولد فرزندان بیولوژیکی این زوج ، Shiloh (2006) و دوقلوها Knox و Vivienne (2008) باعث عصبانیت رسانه ها شد. جولی و پیت در سال 2014 ازدواج کردند ، اما دو سال بعد جولی برای طلاق اقدام کرد. کارهای بشردوستانه وی نیز مورد توجه واقع شد. در سال 2001 وی به عنوان سفیر حسن نیت برای کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR) انتخاب شد. پس از آن قرار ملاقات ، وی به کشورهای فقیرنشین زیادی سفر کرد و فرزندانی را به ترتیب از کامبوج و اتیوپی - مادوکس و زهارا به دنیا آورد. پیت بعدا فرزندان را به فرزندخواندگی گرفت و در سال 2007 این زوج پسری را به نام Pax از ویتنام به دنیا آوردند. در سال 2013 ، جولی پس از کشف جهش در ژن BRCA1 خود ، از داشتن ماستکتومی مضاعف پیشگیرانه خبر داد که باعث افزایش احتمال ابتلا به سرطان پستان یا تخمدان می شود. در آن سال او همچنین جایزه انسان دوستانه ژان هرشولت را از آکادمی هنر و هنر تصاویر متحرک دریافت کرد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 200 تاريخ : 18 خرداد 1399 ساعت: 15:2

زندگینامه
کریستوفر رابرت ایوانز (زاده 13 ژوئن 1981) بازیگر آمریکایی است. اوانز به دلیل نقشهای ابرقهرمانی خود به عنوان شخصیت های کمیک های Marvel Captain America in Marvel Cinematic Universe و Human Torch in Fantastic Four (2005) و دنباله 2007 آن معروف است.

اوانز کار خود را در مجموعه تلویزیونی Opposite Sex در سال 2000 آغاز کرد و علاوه بر کار در فیلم های ابرقهرمانی ، وی در فیلم هایی همچون فیلم نه نوجوان نوجوان (2001) ، آفتاب (2007) ، اسکات زائر در مقابل جهان (2010) بازی کرده است. ) ، Snowpiercer (2013) ، و Gifted (2017). در سال 2014 ، او اولین کارگردانی خود را با فیلم درام قبل از ما انجام داد ، که در آن نیز بازیگر نقش اول مرد بود. اوانز اولین بازی خود در برادوی را در سال 2018 در تولید Lobby Hero انجام داد.

زندگی زودهنگام
اوانز در بوستون ، ماساچوست متولد شد و در شهر سودوری بزرگ شد. مادر وی ، لیزا (née کاپوینو) ، یک مدیر هنری در تئاتر جوانان کنکورد است و پدرش ، جی رابرت ایوانز سوم ، دندانپزشک است.

او دو خواهر دارد ، کارلی و شانا ، و یک برادر کوچکتر ، اسکات. کارلی فارغ التحصیل دانشکده هنر Tisch در دانشگاه نیویورک و یک درام دبیرستانی و معلم انگلیسی در دبیرستان منطقه ای لینکلن-سودوری است ، در حالی که اسکات بازیگری است که در سریال صابون ABC One Life to Live حضور داشت. دایی آنها ، مایک کاپانو ، نماینده همان منطقه کنگره ماساچوست است که قبلاً توسط تیپ اونیل نماینده بود. مادرش نیمی از ایتالیایی و نیمی ایرلندی دارد ، در حالی که پدرش نیمی از تبعیت انگلیس و نیمی آلمانی دارد. او و خواهر و برادرهایش کاتولیک شدند.

ایوانز از دبیرستان منطقه ای لینکلن-سودوری فارغ التحصیل شد. وی به نیویورک نقل مکان کرد و در موسسه تئاتر و فیلم لی استراسبورگ کلاس گرفت.

حرفه
اولین حضور معتبر ایوانز در یک فیلم آموزشی کوتاه با عنوان تنوع زیستی: Wild About Life! در سال 1999. در سال 1999 ، ایوانز الگوی "تایلر" در بازی تخته Hasbro Mystery Date بود. نسخه ویژه بازی شامل یک تلفن الکترونیکی است که اوانز در جعبه بازی در حال صحبت کردن است.


ایوانز در کاپیتان آمریکا: کنفرانس مطبوعاتی سرباز زمستانی
اوانز پس از فیلمبرداری روی فیلم فیلم One Teen Teen ، نقش اصلی را در فیلم The Perfect Score و Cellular به دست آورد و سپس در دو فیلم مستقل در شیکاگو بازی کرد: Dirk Wittenbo’s Fierce People ، با بازی شیطان Bryce ، و لندن ، بازی در مصرف مواد مخدر با مشکلات رابطه . وی سپس در سال 2005 در اقتباسی از کمیک بوک Fantastic Four ، ابرقهرمان انسان مشعل را بازی کرد. ایوانز در دنباله سال 2007 Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer نقش ایفا کرد. در آن سال ، او در فیلم علمی تخیلی Sunshine به عنوان مهندس فضانورد میس بازی کرد.

در سال 2008 ، اوانز در خیابان كینگگز ظاهر شد و با همكاری كینو ریوز ، و اقتباسی فیلمنامه تنسی ویلیامز The Loss of a Teardrop Diamond با همكاری بریس دالاس هاوارد و الن بورستین بازی كرد. سال بعد وی با حضور در داکوتا فانینگ و کاملیا بل در تریلر علمی-تخیلی پاشن ظاهر شد. اوانز صحنه های مبارزه خود را که هفته ها طول کشید تا فیلمبرداری شود ، انجام داد و در طول فیلمبرداری کبود شد. در سال 2010 ، او فیلمبرداری را با همکاری همکاران مارک کاسن و پانچ آدام کسن در هوستون ، تگزاس به پایان رساند. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم Tribeca 2011 به عنوان یکی از پروژه های Spotlight برای دهمین سالگرد جشنواره انتخاب شد. همچنین در همان سال ، اوانز در سریال The Losers Sylvain White ظاهر شد ، اقتباس از سری کتاب های کمیک بوک از اثر vertico DC Comics. سپس اوانز در اقتباس کتاب طنز دیگر ، اسکات زائر ادگار رایت در مقابل جهان ظاهر شد ، جایی که وی لوکاس لی ، یکی از هفت مورد شر شر رامونا گل را به تصویر کشید.

در سال 2011 ، ایوانز با بازی شخصیت Marvel Comics Captain America در Captain America: The Avenger The First Avenger و در فیلم «شماره شما چیست؟» بازی کرد ، یک کمدی رمانتیک که با آنا Faris به ایفای نقش پرداخت. در ابتدا برنامه ریزی درگیری ها وجود داشت ، زیرا قرار بود هر دو فیلم در اواسط سال 2010 به فیلمبرداری بپردازند. اوانز وارد فیلم های متعددی به عنوان کاپیتان آمریکا شده بود و اولین بار در فیلم 2012 انتقام جویان نقش ایفا کرد.

او بعد از بازی در مقابل مایکل شانون در فیلم The Iceman بازی کرد و جیمز فرانکو را جایگزین او کرد. ایوانز کلاه گیس بلند را پوشید و ریش برای این نقش بزرگ شد. او با بازی در فیلم انگلیسی Snowpiercer به کارگردانی بونگ جون هو کارگردان کره جنوبی بازی کرد.


ایوانز و اسکارلت یوهانسون در یک رویداد تور USO در دسامبر سال 2016
در سال 2014 ، ایوانز در Captain America: The Winter Soldier بازی کرد. او در کمدی رمانتیک Playing It Cool در مقابل میشل مونگان بازی کرد. اولین کارگردانی او ، قبل از ما ، در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2014 آغاز شد. در سال 2015 ، وی دوباره بازی Captain America را در Avengers: Age of Ultron بازی کرد و در سکانس 2016 Captain America: War War و همچنین در Avengers: Infinity War 2018 و عاقبت بعدی آن در سال 2018 دوباره نقش ایفا کرد.

اوانز در مارس 2014 گفت که پس از اتمام قراردادش با مارول ، او ممکن است کمتر بازیگری کند تا بتواند بیشتر روی کارگردانی کار کند. در سپتامبر 2015 ، وی گفت كه اگر مارول بخواهد قرارداد خود را تمدید كند ، مایل به ثبت نام برای فیلم های بیشتر به عنوان كاپیتان آمریكا پس از جنگ بینهایت است. با این حال ، وی از آن زمان اظهار داشت كه وی پس از چهارمین فیلم Avengers ، این نقش را ترك خواهد كرد.

ایوانز در درام خانوادگی Gifted در سال 2017 بازی کرد. او اولین بازی برادوی خود را در لابی قهرمان ، به کارگردانی Trip Cullman انجام داد ، که در مارس 2018 در تئاتر هلن هایز به عنوان بخشی از اولین فصل تئاتر دوم مرحله اول تئاتر برادوی افتتاح شد.

در سال 2018 ، او به عنوان یک عامل موساد اسرائیلی در فیلم هیجان انگیز The Sea Diving Resort بازی می کند.

زندگی شخصی
اوانز طرفدار میهن پرستان جدید انگلستان است و بازی America: The Story of the New Patriots New England 2014 را روایت کرده است.

گرچه كاتولیك بزرگ شده است ، اما او دیدگاه های پانتیستی و علاقه زیادی به فلسفه های بودیسم ابراز كرده است.

اوانز طرفدار برابری ازدواج است. در سال 2012 ، او گفت: "آیا شما به من شوخی می کنید؟ این دیوانه است که حقوق شهروندی در این روز و سن از حقوق مردم محروم می شود. این شرم آور است ، و دلهره آور است. ناگفته نماند که من کاملاً طرفدار ازدواج همجنسگرا هستم. در 10 سال شرمنده خواهیم شد که این مسئله بود. "

در سال 2017 ، از ایوانز برای پیوستن به آکادمی هنرها و هنرهای تصاویر متحرک دعوت شد.

ایوانز هنگام فیلمبرداری با استعداد در سال 2015 ، سگ به نام داگر را از یک پناهگاه محلی حیوانات که در فیلم فیلمبرداری شده بود ، پذیرفت.

ایوانز بازیگر نقش اول مرد جنی اسلیت را به مدت نه ماه تا زمانی که در اوایل سال 2017 شکست.

 

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 170 تاريخ : 16 خرداد 1399 ساعت: 15:0

لانا دل ری خواننده / ترانه سرا و دختر پوشش Vogue است.

نام متولد او در نیویورک در سال 1986 به دنیا آمد ، نام وی الیزابت وولریج گرانت است.
او در دریاچه پلاسید ، روستایی آرام در خارج از نیو بزرگ شد
ایالت یورک در سن 15 سالگی به مدرسه شبانه روزی در آنجا اعزام شد

کانکتیکات قبل از عزیمت به نیویورک سیتی در سن 18 سالگی بود

متافیزیک را مطالعه کنید در دانشگاه Fordham - "این زمانی بود که موسیقی من

تجربه شروع شد من به افراد خودم پیدا کردم. "

 

وی فعالیت خود را در کلوپهای اطراف شهر تحت نام های مختلفی از جمله نام تولد خود لیزی گرانت و همچنین ملکه های اسپارکل پرش و ملکه و لیزی گرانت و پدیده آغاز کرد. او به ما گفت: "من همیشه آواز می خواندم ، اما قصد نداشتم آن را جدی دنبال کنم." "وقتی من در سن 18 سالگی به نیویورک سیتی رسیدم ، شروع کردم به بازی در کلوپ های بروکلین. من دوستان خوبی دارم و طرفداران اختصاصی را در صحنه زیرزمینی دارم. اما ما در آن نقطه برای یکدیگر بازی می کردیم - و همین بود."
در سن 20 سالگی ، او 10،000 دلار قرارداد رکورد امضا کرد و نقل مکان کرد
داخل یک پارک تریلر در خارج از شهر. آلبومی که او ضبط کرد

بعداً قفسه بندی شد و باعث شد تمرکز او تغییر کند. در عوض ، او شروع کرد

برای کار در خدمات جامعه "دسترسی بی خانمان ، مواد مخدر و الکل

توانبخشی - این زندگی من برای 5 سال گذشته بوده است. "

در سال 2012 به Vogue گفت.

او تصمیم گرفت تا خود را به عنوان لانا دل ری معرفی کند و در اکتبر 2011 ، او با Interscope Records و Polydor یک قرارداد مشترک ضبط کرد.
Del Rey آهنگ بازی های ویدئویی را بطور آنلاین در ماه ژوئن منتشر کرد
2011 ، پس از آن با یک ویدئوی همراه در YouTube در

اوت "من فقط چند ماه پیش آن آهنگ را به صورت آنلاین قرار دادم

مورد علاقه من بود صادقانه بگویم ، این تنها مجرد نبود

اما مردم واقعاً به آن پاسخ داده اند وقتی بازی می کنم خیلی ناراحت می شوم

آن آهنگ. من هنوز هم وقتی می خوانم آن را گریه می کنم. "

Observer در سال 2011.

بازی های ویدیویی
بیش از 20 انباشته شده است

میلیون بازدید YouTube در 5 ماه اول بارگذاری خود.

در تاریخ 24 اکتبر 2011 ، اعلام شد که دل ری برنده شده است
<a href = "http://en.wikipedia.org/wiki/Q_Award"

عنوان = "جوایز Q"> جایزه Q </a> برای "بعدی بزرگ

چیز".

اولین آلبوم او Bo To Die در ژانویه منتشر شد
1

نمودار شماره یک در نمودار رسمی آلبوم UK.
او توصیف منحصر به فرد خود را - موهای آبرسان در امواج دریاچه ورونیکا ، لب های کامل و استعدادهای هنری دائمی - به عنوان "گانگستر نانسی سیناترا" و "لولیتا در هود گم شد".
او در مورد نام صحنه خود به ما گفته است: "من می خواستم اسمی داشته باشم كه بتوانم موسیقی را به سمت آن شكل دهم. من در آن زمان خیلی به میامی می رفتم ، با دوستانم از كوبا اسپانیایی زیادی صحبت می كردم - لانا دل ری یادآوری كرد. از زرق و برق دریا. به نظر می رسید که زرق و برق دار از نوک زبان بیرون می آید. "
وی در جلد شماره مارس 2012 انگلیس ظاهر شد
Vogue الکساندرا شولمن در نامه سردبیر خود گفت: "من

من یکی از هزاران نفری هستم که توسط گلو گرفتار شده اند ،

صدای اغوا کننده لانا دل ری ... یک بار که دیده بودم بازی لانا در یک

یک اتفاق کوچک در لندن ، من متقاعد شدم که او خواهد بود

عالی

* Vogue * پوشش دختر ، حتی اگر او احتمالاً یکی از

جدیدترین ستاره های حوزه او که این مجله تاکنون در آن حضور داشته است

پوشش."

دل ری در مصاحبه همراه گفت که ممکن است آلبوم دوم را منتشر نکند ، با بیان اینکه: "اوه ، فکر نمی کنم رکورد دیگری بنویسم. چه می گویم؟ من مثل هر چیزی که می خواستم بگویم ، احساس می کنم. قبلاً گفتم "

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 211 تاريخ : 15 خرداد 1399 ساعت: 15:0

Wentworth Earl Miller III بازیگر و فیلمنامه‌نویس آمریکایی است که بخاطر نقش آفرینی در سریال تلویزیونی "فرار از زندان" به رسمیت شناخته شده است. یک بازیگر بسیار خوش تیپ و تصفیه شده ، او در انگلیس به والدین آمریکایی متولد شد و از دوران جوانی علاقه خاصی به بازیگری داشت. بلافاصله پس از تولد ، خانواده به بروكلین رفتند و در آنجا در دوره دبیرستان تحصیل كرد و سپس به تحصیلات لیسانس ادبیات انگلیسی از دانشگاه پرینستون درآمد. پس از فارغ التحصیلی ، به لس آنجلس نقل مکان کرد و یک کار دستیار را در یک شرکت تولید فیلم برگزار کرد. به تدریج ، او تمایل خود را برای بازیگری فهمید و شروع به شرکت در استماع برای نقش هایی در فیلم و تلویزیون کرد. او اولین فیلم صفحه نمایش کوچک خود را در نقش یک قسمت در سریال تلویزیونی "Bufy the Vampire Slayer" آغاز کرد و سپس در "زمان زندگی شما" و "ER" نقش های جزئی را به دست آورد. او اولین نقش بازیگری خود را در فیلم سال 2003 "The Human Stain" به دست آورد و نسخه جوان آنتونی هاپکینز را به تصویر کشید و برخی از صحنه های مؤثر را در این فیلم به نمایش گذاشت. دو سال بعد ، او نقش مایکل اسکفیلد را در سریال تلویزیونی فاکس "فرار از زندان" که به اثبات می رسد جذاب ترین اثر حرفه ای خود است ، وارد زمین شبکه تلویزیونی فاکس کرد. وی پس از استراحت بزرگ ، در چندین فیلم و نقشهای تلویزیونی ظاهر شد و همچنین به عنوان فیلمنامه نویس فعالیت خود را آغاز کرد. وی در سال 2013 به عنوان همجنسگرا بیرون آمد ، اگرچه در اوایل سال 2007 ، او این موضوع را انكار كرده بود.


کودکی و زندگی اولیه
Wentworth Earl Miller III در 2 ژوئن سال 1972 در Chipping Norton ، آکسفوردشایر ، به Wentworth Earl Miller II ، حقوقدان و معلم و همسرش Joy Marie ، معلم آموزش ویژه متولد شد. او دو خواهر دارد: لی و گیلیان.
او از جوانی به سمت بازیگری گرایش داشت و از زمان کودکی در مهدکودک در تولیدات مدرسه ظاهر شد. با این وجود او از ادامه ی حرفه ای بازیگری به عنوان یك جوان مطمئن نبود.
او تحصیلات اولیه خود را از دبیرستان میدوود ، بروکلین ، جایی که عضو SING بود ، دریافت کرد. تولید موسیقی سالانه که توسط میدوود آغاز شد. در سال 1990 ، او دبیرستان را از دبیرستان کوکر ولی ، پنسیلوانیا به پایان رساند.
وی در سال 1995 با لیسانس ادبیات انگلیسی از دانشگاه معتبر پرینستون فارغ التحصیل شد. او در حالی که در کالج بود ، با گروه کاپلا ، پرینستون تایگرتون اجرا کرد.

 


حرفه
در سال 1995 ، وی برای ادامه حرفه ای در بازیگری به لس آنجلس نقل مکان کرد و به عنوان دستیار کم نظیر در یک شرکت تولیدی وارد صنعت سرگرمی شد.
او در حالی که در شرکت تولید کار می کرد ، شروع به استماع بازی در نقش های مختلف در فیلم و تلویزیون کرد. در سال 1998 ، وی اولین بار در اپیزودی با عنوان "Buffy the Vampire Slayer" ظاهر شد.
او در سریال کوتاه مدت روباه "زمان زندگی شما" (2000-2000) در نقش مکرر ظاهر شد. در سال 2000 ، او در یک قسمت از سریال NBC "ER" در نقش جزئی ظاهر شد و بعداً در فیلم کوتاه "اتاق 302" (پیشخدمت) یک خدمتکار بازی کرد.
او اولین نقش اصلی خود را در مینی های ABC ، ​​"دینوتوپی" (2002) به عنوان حساس ، درونگرا دیوید اسکات به زمین زد.
در سال 2003 ، او هنگامی که به عنوان نسخه جوانتر آنتونی هاپکینز در فیلم "The Human Stain" بازیگر شد ، یک موفقیت بزرگ را رقم زد.
او همچنین در فیلم سال 2003 "دنیای زیرزمین" در نقش جزئی ظاهر شد اما بعد از آن تصمیم گرفت كه زندگی و حرفه اش را دوباره ارزیابی كند و در سال 2004 بدون حضور او ظاهر شد.
در سال 2005 ، او بازگشت با موسیقی فیلم برای Mariah Carey را "ما متعلق به هم هستیم". در همان سال ، او در دو قسمت از درام NBC "جوآن آرکادیا" ظاهر شد و همچنین EDI ، کامپیوتر پردازنده یک هواپیمای جنگی هوایی فراری را در فیلم با بودجه بزرگ "Stealth" ابراز کرد.
در سال 2005 میلر نقش مایکل اسکفیلد را در سریال فاکس "فرار از زندان" با بازی یک مهندس سازه ای که نقشه ای برای موفقیت آمیز دارد طراحی کرد. وی از عملکردش قدردانی زیادی کرد و این نمایش به دلیل تعلیق و هیجان مورد ستایش قرار گرفت و تا سال 2009 به مدت چهار فصل اجرا شد.
از سال 2009 ، وی در چندین فیلم مانند "Resident Evil: Afterlife" (2010) ، "Resident Evil: Reribution" (2012) و "Loft" (2014) ظاهر شده است. او همچنین فیلمنامه تریلر سال 2013 'Stoker' را نوشت.
او همچنین در چند قسمت از درام های تلویزیونی از جمله "خانه" (2011) ، "عدالت جوان: تهاجم" (2013) و "فلاش" (2014-2014) بازی کرده است.

آثار مهم
در درام تلویزیونی 2005 "فرار از زندان" ، میلر نقش مایكل اسكوفیلد ، مهندس سازه را كه با یك برنامه شجاعانه برای کمک به برادر معصوم خود فرار می كند ، فرار كرد. نقشی که به خاطر عملکرد قانع کننده او در این سریال که چهار فصل به طول انجامیده است ، به او انتقادهای شدید از منتقدین و مخاطبان را بدست آورد.
جوایز و دستاوردها
به دلیل بازی در فیلم درام در سال 2003 با عنوان "Stain Human" ، او در بخش "بهترین بازیگر" و "بهترین عملکرد دستیابی به موفقیت" نامزد دریافت جایزه "جایزه حلقه سیاه" شد.
در سال 2005 ، او نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب در "بهترین عملکرد یک بازیگر در یک سریال تلویزیونی - مجموعه" درام "برای نقش خود در سریال فاکس" فرار از زندان "شد. او همچنین در جوایز زحل و انتخاب نوجوان نامزد شد.

 


زندگی شخصی و میراث
اگرچه او ابتدا در گزارش های رسانه ای 2007 ، همجنسگرا را تکذیب کرد ، اما بعداً در سال 2013 آشکارا همجنسگرا شد و اعتراف کرد که همجنسگرا است. او همچنین تجربیات ناخوشایند از چندین اقدام خودکشی خود را به عنوان یک نوجوان قبل از اینکه سرانجام گرایش جنسی خود را بپذیرد ، به اشتراک گذاشت.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 194 تاريخ : 14 خرداد 1399 ساعت: 15:0

جاستین بیبر یک ستاره پاپ کانادایی است که برنده جایزه گرمی می شود و از طریق YouTube کشف شد. آخرین بازدیدهای وی شامل "Let Me Love You" ، "Despacito (Remix)" و "I'm the One" است.
جاستین بیبر کیست؟
جاستین بیبر خواننده و ترانه سرا کانادایی است. بیبر متولد سال 1994 در استراتفورد ، انتاریو ، کانادا ، به یک مادر مجرد ، بیبر در سنین جوانی مقام دوم را در یک رقابت محلی استعدادهای محلی کسب کرد. پس از آنکه مادرش کلیپ های YouTube را در حال اجرا از پسرش منتشر کرد ، بیبر از یک خواننده ناشناخته و آموزش دیده به یک ستاره فوق العاده جوان با یک قرارداد بزرگ ضبط شده با آشر در طی دو سال رفت. بیبر در ادامه به اولین هنرمند انفرادی تبدیل شد که چهار تک آهنگ را قبل از انتشار یک آلبوم نخست وارد 40 فیلم برتر کرد. آلبوم او در سال 2009 با نام "جهان من" در چندین کشور به پلاتین رفت. وی بعداً در معرض فعالیتهای توهین آمیز رسانه های قابل توجهی قرار گرفت. با این وجود ، این خواننده در سال 2015 با اولین آهنگ شماره یک خود با عنوان "منظورت چیست؟" همکاری او در سال 2017 با لوئیس فونسی ، "Despacito" ، رکورد تمام وقت را برای بیشتر هفته های متوالی در مکان شماره یک در صدر 100 شکست. بیبر رکورد دیگری را در اوایل سال 2020 شکست ، وقتی موفقیت در تغییرات باعث شد او جوانترین هنرمندی باشد. هفت آلبوم در بیلبورد داغ 200 به مقام اول رسید.

ارزش خالص
به گفته ثروت گوریلا ، به لطف فروش موسیقی ، کالاهای تبلیغاتی ، تأیید محصولات ، تور و سایر سرمایه گذاری های تجاری ، ارزش خالص جاستین بیبر تا سال 2019 285 میلیون دلار است.

جاستین بیبر و هیلی بالدوین
بعد از اینکه بیبر و مدل هیلی بالدوین در تابستان سال 2018 به طور مکرر در کنار هم قرار گرفتند ، TMZ گزارش داد که این دو در 7 ژوئیه در یک شام در باهاما درگیر شده اند. عشایر قبلاً قبل از تقسیم در سال 2016 قدمت داشتند ، حتی یک دوره طولانی را تحمل کردند. زمانی که ما با هم دوست نبودیم ، "به گفته بیبر ، قبل از اینکه دوباره دوستی و سپس عاشقانه خود را دوباره برقرار کنیم.

بنا بر گزارش ها ، بیبر و بالدوین در تاریخ 13 سپتامبر 2018 ، فقط دو ماه پس از نامزدی ، در دادگاهی در شهر نیویورک مجوز ازدواج گرفتند. طبق گفته TMZ ، بیبر غافل شد و گفت: "من نمی توانم صبر كنم با شما ازدواج كنم ، عزیزم."

در تاریخ 30 سپتامبر سال 2019 ، این زن و شوهر مراسم ازدواج دوم و بزرگتری را در Montage Palmetto Bluff در بلوفتون ، کارولینای جنوبی برگزار کردند.

جاستین بیبر و سلنا گومز
بت پرستار نوجوان جاستین بیبر در سال 2010 هنگامی که او شروع به دیدار با سلنا گومز بازیگر و خواننده تلویزیونی تلویزیونی کرد ، قلب بسیاری از هواداران زن جوانش را شکست. برای گومز دوست دختر بیبر آسان نبود ، زیرا او توسط برخی از پیروان فداکار خود پذیرفته شده بود. حتی پس از عکس گرفتن از این زوج که هنگام تعطیلات در سال 2011 در حال بوسیدن بودند ، تهدید به مرگ علیه وی در توییتر منتشر شد. این زن و شوهر رابطه خود را در نوامبر 2012 به پایان رساندند ، اگرچه همچنان در تماس و خاموش بودند. در نوامبر سال 2017 ، بیبر و گومز چندین بار در ملاء عام مورد توجه قرار گرفتند و شایعاتی را مبنی بر عقب نشینی مجدد با هم ایجاد کردند.

تصنیف گومز با عنوان "Lose You To Love Me" که در پاییز سال 2019 منتشر شد ، گومز درباره روابط وی با بیبر مطرح شد.

آلبوم ها و آهنگ های جاستین بیبر
اولین آلبوم بیبر با نام "My World" در نوامبر 2009 با فروشگاه ها روبرو شد و در طی یک هفته بیش از 137،000 نسخه به فروش رساند. در سال 2010 ، بیبر My World 2.0 را منتشر کرد که پایه آهنگ هوادار خود را در حال رشد 10 آهنگ جدید. Never Say Never در سال 2011 منتشر شد ، با یک آلبوم تعطیلات ، تحت mistletoe ، در همان سال منتشر شد. در سال 2012 ، آلبوم Believe در هفته اول خود 374،000 نسخه فروخت ، قبل از ناامید شدن ژورنال های سال بعد ، یک آلبوم کم وزن و بدون تک آهنگ.

بیبر در سال 2015 با Purpose بازگشت ، که پنجمین رکورد فروش میلیونی او در ایالات متحده تا پایان سال شد. پس از انتشار تغییرات در فوریه 2020 ، این 25 ساله جوانترین هنرمندی شد که هفت آلبوم به Billboard Hot 200 رسید و به رده های برتر در بیلبورد هات 200 رسید و رکوردی را که یک بار توسط الویس پریسلی 26 ساله برگزار شده بود شکست.

برخی از آهنگ های معروف بیبر عبارتند از:

"سر وقت"
اولین تک آهنگ بیبر ، "یک بار" ، مدتی بعد از انتشار آن در مه 2009 به پلاتین در بومی کانادا رفت.

"عزیزم"
بیبر در اوایل سال 2010 با "کودک" وارد بیلبورد 10 شد و در آن فیلم "لوادریس" رپ نیز حضور داشت.

"کل چیزی که برای کریسمس می خواهم .... است"
در سال 2011 ، بیبر آلبومی را منتشر کرد که شامل مجموعه های موسیقی کلاسیک تعطیلات مانند "All I Want For Christmas Is" است ، دوئت او با ماریا کری.

"دوست پسر"
بیبر در آوریل 2012 با ترانه "دوست پسر" آهنگ دیگری را اجرا کرد که در آلبوم 2012 "باور" ظاهر شد.

"زیبایی و ضرب و شتم"
در اکتبر 2012 ، در میان اختلاف نظر درباره رفتار توهین آمیز خود ، بیبر یکی دیگر از آهنگ های برتر 10 با این سرود حزب با نیکی میناژ منتشر کرد.

"اکنون کجاست"
بیبر در سال 2015 با همکاری Diplo و Skrillex با نام "Where Are Ü Now" در سال 2015 ، با آهنگسازی R&B Poo Bear ، آهنگ برتر 10 را به نمایش گذاشت. در سال 2016 ، بیبر اولین گرمی خود را به دست آورد ، و در بخش "بهترین ضبط رقص" برای "Where Are Ü Now" برنده شد.
"منظورت چیه؟"
در اکتبر 2015 ، بیبر اولین تک آهنگ شماره 1 خود را با عنوان "منظورت چیست؟" که با Poo Bear نیز تولید شده بود ، به زمین نشست.

"Despacito"
در ژانویه سال 2017 ، لوئیس فونسی ، خواننده ترانه پورتوریکا ، آهنگ "Despacito" را در YouTube منتشر کرد. این ویدئو به زودی به تماشای ویدیوی تمام زمان در YouTube تبدیل شد. چند ماه بعد ، پس از شنیدن آهنگ در یک کلوپ شبانه در کلمبیا ، جاستین بیبر از فونسی خواست که در یک ریمیکس همکاری کند. آهنگ آنها در ادامه به شماره یک در Hot 100 رسید. پس از 16 هفته متوالی در رده های برتر ، رکورد همه زمانه را به عنوان طولانی ترین آهنگ برتر جدول در اوت 2017 شکست.

"من اهمیتی نمی دهم"
با تشکر از بخشی از یک فیلم سورئال ، بیبر با همکاری بهار 2019 با Ed Sheeran ، موفقیت بیشتری کسب کرد ، یک مسیر نسیم که در چندین کشور به شماره یک رفت و در صدر شماره 2 در بیلبورد داغ 100 قرار گرفت.

کی و کجا متولد شد؟
جاستین بیبر در اول مارس 1994 در شهر کوچک Stratford ، انتاریو ، کانادا متولد شد.

قد
جاستین بیبر گفته است قد او 5 فوت و 9 اینچ است. با این حال بر اساس عکس های این ستاره در کنار سایر افراد مشهور ، گمانه زنی هایی وجود دارد که وی در 5 فوت-7 اینچ اندازه گیری می کند.

پدر و مادر جاستین بیبر
جاستین بیبر توسط یک مادر مجرد بزرگ شد. پدرش ، جرمی بیبر ، برای شروع خانواده با یک زن دیگر ترک کرد. براساس برخی گزارش های رسانه ها ، جاستین و پدرش در حال رشد نزدیک نبودند. پدرش بعضاً بعنوان "ضرب و شتم مرده" توصیف شده بود كه تنها پس از رسیدن جاستین به یوتیوب به یوتیوب مشهور شد. بنا بر گزارش ها ، جرمی خود را رپر بودن دانسته و با مشکلات اعتیاد دست و پنجه نرم کرده است. همچنین گزارش شده است که جاستین درست قبل از دستگیری ژانویه سال 2014 به دلیل رانندگی تحت تأثیر الکل و مواد مخدر ، با پدرش در حال مهمانی بود.

با وجود روابط ظاهراً پیچیده ، جاستین اظهار داشته است كه او و پدرش نزدیك هستند. در سال 2010 ، جاستین 16 ساله به مجله Seveneen گفت: "من با پدرم رابطه خوبی دارم. وقتی من جوان تر بودم ، او به من یاد داد که چگونه برخی از آهنگ ها را بر روی گیتار اجرا کنم ، مانند "Knockin" در درب بهشت ​​"توسط باب دیلن." اولین خال کوبی جاستین ، مرغ دریایی که در سال 2010 بدست آورد ، مطابق با پدرش است.

در فوریه سال 2016 ، جاستین به مجله GQ گفت: "من از پدرم بسیار نزدیكتر از مادرم هستم." دو ماه بعد ، جاستین در مهمانی برای جشن گرفتن نامزدی پدرش با دوست دختر چلسی ریبلو شرکت کرد. هنگامی که جرمی در اوت سال 2018 دوباره پدر شد ، جاستین از خواهر کوچک بی بی به خانواده استقبال کرد.

YouTube & Rise to Fame
بیبر همیشه علاقه ای به موسیقی داشت. مادرش برای دومین سالگرد تولد خود یک درام کیت به او داد و همانطور که او می گوید ، "او اساساً همه چيزهایی را که می توانستم دست خود را بگیرم ، خنجر می زد." اما این یک مسابقه استعدادی مبهم در زادگاهش بود که در آن بیبر 12 ساله دوم شد و او را در راه سوپر استار به پایان رساند. به عنوان راهی برای به اشتراک گذاشتن آواز خود با خانواده ، جاستین و مادرش شروع به ارسال کلیپ هایی از بیبر با اجرای کاورهای استیوی واندر ، مایکل جکسون و Ne-Yo در یوتیوب کردند.

در طی چند ماه ، جاستین یک احساس اینترنت بود که تعداد زیادی از طرفداران و یک مدیر مشتاق ترتیب این نوجوان را برای پرواز به آتلانتا ترتیب دادند تا یک قرارداد رکورد را در نظر بگیرند. در آنجا ، بیبر یک دیدار شانس با آشر داشت که در نهایت خواننده جوان را به عقد قرارداد امضا کرد.

کالوین کلین آگهی
در بهار سال 2015 ، جاستین بیبر در یک تبلیغ برجسته کالوین کلاین با مدل هلندی لارا استون به نمایش درآمد. عکس هایی که یک فرد بالغ بیبر از لباس زیرش جدا شده نشان می دهد که مورد علاقه هواداران بود.

یک سال بعد ، بیبر در یکی دیگر از تبلیغات تبلیغاتی کالوین کلین ، این بار با کندل جنر ستاره مدل و واقعیت به نمایش درآمد.

فیلم "هرگز نگو هرگز"
در سال 2011 ، بیبر در مستند کنسرت هرگز نگو هرگز. هواداران او سینماهای سینما را شلوغ کردند تا او را به صحنه بروند و از زندگی او در پشت صحنه خلاصه کنند. این فیلم که سرانجام بیش از 73 میلیون دلار در گیشه کسب کرد ، همچنین نمایش های مهمان کانی وست ، مایلی سایرس و مربی موسیقی بیشر Usher را داشت.

مشاجره در دادگاه
در حالی که هنوز در نوجوانی بود ، بیبر از اولین رسوایی عمومی خود جان سالم به در برد. یک زن در سال 2011 علیه بیبر شکایت کرد و ادعا کرد که پدر فرزند وی است. اما یک آزمایش DNA ثابت کرد که ستاره جوان پاپ پدر نیست و زن دادخواست خود را کنار گذاشت. بیبر در مورد رسوایی آواز "ماریا" خواند.

این تنها آغاز یک سری رسوایی ها ، رفتار بد و مطبوعات نامطلوب برای این هنرمند جوان پاپ بود. در مارس 2013 ، همسایه بیبر علاوه بر اظهارنظرهای تهدیدآمیز ، این خواننده را متهم کرد که به او تف کرده است. دو ماه بعد ، شهروندان محله بیبر در Calabasas ، کالیفرنیا ، شکایت کردند که او خیلی سریع در یک منطقه مسکونی رانندگی می کند.

در 15 آوریل 2013 ، بیبر از موزه ای در آمستردام بازدید کرد که به آن فرانک ادای احترام کردند. وی پس از نوشتن اینکه قربانی جوان هولوكاست "می توانست یك Belieber باشد" ، با واکنش های گسترده ای از مردم روبرو شد. در تاریخ 9 ژوئیه 2013 ، پس از ثبت ادرار در سطل دروازه بان و فریاد زدن "F --- بیل کلینتون" ، که یک عکس از رئیس جمهور سابق داشت ، بار دیگر تصویر وی مورد بررسی قرار گرفت. اگرچه بعداً عذرخواهی کرد ، اما تصویر تمیز قبلی او حتی بیشتر به لرزه در می آمد.

در تاریخ 14 ژانویه سال 2014 ، خانه بیبر در کالیفرنیا پس از اینکه به اتهام جعل خانه یک همسایه متهم شد ، مورد جست و جو قرار گرفت. نه روز بعد ، بیبر به ظن رانندگی در رانندگی و رانندگی تحت تأثیر بازداشت شد. پس از آزمایش Breathalyzer نشان داد که بیبر هوشیار نیست ، وی در آنجا ماند و تا زمانی که وثیقه ای را که 2.500 دلار تعیین شده بود ، بازداشت کرد. این اتهامات در نهایت به مقاومت در برابر دستگیری کاهش یافت.

نبردهای سلامتی
به محض بالغ شدن او در 20 سالگی ، بیبر قصد تمیز کردن عمل خود را داشت و تا حد زیادی موفق به جلوگیری از حوادث شرم آور شد. با این حال ، ستاره پاپ هنوز هم توجه خود را به مسائل شخصی جلب کرد ، به ویژه هنگامی که در فوریه 2019 گزارش شد که وی تحت افسردگی قرار گرفته است.

بیبر وضعیت خود را در ماه مارس تأیید کرد ، با انتشار عکسی در اینستاگرام خود که در حال دعا کردن با کانی وست ، با این عنوان بود: "فقط می خواستم شما را حفظ کند که بچه ها کمی امیدوارم آنچه را که من می روم با شما طنین انداز خواهد کرد. فقط احساس قطع بودن و عجیب بودن بسیار دلپذیر است. من همیشه گزاف گویی می کنم ، بنابراین نگران نیستم که فقط بخواهم از این پس بروم و از پسران بخواهم برای من دعا کنند. خدا وفادار است و دعاهای تو واقعاً متشکرم .. انسان ترین فصل من تا به حال در مواجهه با مسائل خود بوده ام .. "

در یک پست اینستاگرامی در ژانویه سال 2020 ، بیبر فاش کرد که اخیراً با یک مورد مونونوکلئوز مقابله کرده و به بیماری لایم مبتلا شده است.

اسناد پزشکی: 'جاستین بیبر: فصل ها'
در اواخر ژانویه سال 2020 ، این هنرمند اولین نسخه 10 مقاله ای در مورد YouTube ، جاستین بیبر: فصل ها را آغاز کرد. اپیزود اول با عنوان "رها کردن از کانون توجه" پس از انصراف هفته های آخر یک تور در سال 2017 و سفر دوباره او به ضبط دوباره با تمرکز بر عقب نشینی وی از نگاه عموم متمرکز شد و قسمت های بعدی به ازدواج وی و نبردهایی با افسردگی پرداختند.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 181 تاريخ : 13 خرداد 1399 ساعت: 15:0

سلنا گومز که از پیشکسوتان برنامه های تلویزیونی ، فیلم و موسیقی در دنیای دیزنی است ، از آن زمان نام خود را به عنوان یک هنرمند انفرادی و نیکوکار مطرح کرده است.
سلنا گومز کیست؟
سلنا گومز متولد 22 ژوئیه 1992 ، در گراند پریری ، تگزاس ، سلنا گومز با دو سال اجرا در نمایش بچه ها بارنی و دوستان شروع به کار خود در تجارت نشان داد. بعد از چند قسمت فیلم در فیلم ، مهمان گومز در فیلم The Suite Life of Zack & Cody و Hannah Montana در کانال دیزنی بازی کرد. در سال 2007 ، او به عنوان رهبر Wizards of Waverly Place انتخاب شد و در سال 2009 آلبوم پاپ Kiss & Tell را منتشر کرد. پروژه های دیگر در طی این سال ها شامل فیلم Spring Breakers 2013 ، آلبوم Revival 2015 ، با تک آهنگ های "خوب برای شما" و آلبوم 2020 به ندرت است که در این میان ترانه باران "Lose You to Love Me" قرار دارد. گومز همچنین بخاطر حضور در نبرد با لوپوس ، به ستایش پرداخت.


فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی و آهنگ ها
'بارنی و دوستان'
گومز فعالیت خود را در تجارت نمایش از سال 2001 شروع کرد وقتی که در برنامه محبوب کودکان Baey & Friends به عنوان Gianna اجرا کرد. گومز بعد از گذشت دو سال از سریال کنار گذاشته شد و بدون موفقیت زیاد استماع سایر نمایش ها شد. او نقش كمی در فیلم Spy Kids 3-D: Game Over در سال 2003 و كمی به عنوان جولی در واكر ، تگزاس رنجر: Trial by Fire در سال 2005 به دست آورد. او همچنین در سال 2006 وارد بازی امیلی گریس گارسیا در Brain Zapped شد. ، و حتی آهنگی را برای نمایش ضبط کرد.
زندگی مجموعه Zack & Cody ، "جادوگران مکان Waverly"
در سال 2006 ، میهمان گومز به عنوان گوئن در فیلم The Suite Life of Zack & Cody در کانال دیزنی بازی کرد. با کسب کار بیشتر از دیزنی ، گومز برای بازی در نقش میکایلا شرور برای سریال هانا مونتانا استفاده شد. او سپس اولین نقش اصلی خود را هنگامی كه این كانال در سال 2007 وی را به عنوان الكس روسو در نمایش جادوگران Waverly Place به نمایش درآورد ، به زمین نشست. این سریال تا سال 2012 اجرا شد.

'یکی دیگر از داستان های سیندرلا' ، 'برنامه محافظت از شاهزاده خانم'
در سال 2008 ، گومز اولین فیلم انیمیشن خود را با نام Horton Hears a Who! ساخت و در فیلم ABC Family A Another Cinderella Story با بازیگر کانال دیزنی کانال اندرو سیلی بازی کرد. سلنا نیز دو پروژه را برای حق رای دادن به کانال دیزنی کانال اصلی فیلمبرداری کرد. اولین برنامه محافظت از پرنسس بود که در سال 2009 منتشر شد و همچنین با بازی دمی لوواتو. بعداً در سال 2009 ، او در Wizards of Waverly Place: The فیلم بازی کرد.

پروژه های موسیقی متن فیلم
همزمان با بازیگری ، گومز با ضبط یک جلد "Cruella de Vil" برای DisneyMania 6 در سال 2008 بر روی حرفه موسیقی در حال رشد خود متمرکز شد. او همچنین سه آهنگ را برای موسیقی متن فیلم ضبط کرد تا به فیلم دیگر "سیندرلا داستان" و ترانه ای برای فیلم انیمیشن Tinker زنگ سایر کمک های فیلم بلند شامل تک آهنگ "یک و یکم" برای برنامه حفاظت از پرنسس به عنوان یک دونفره با لوواتو ، و همچنین چهار آهنگ برای موسیقی متن به Wizards of Waverly Place: The Movie بود.
"بوسه و بگو" اولین آلبوم
در سال 2008 ، گومز با هالیوود رکوردز قرارداد ضبط کرد و شروع به کار روی اولین آلبوم خود با نام Kiss and Tell کرد که در سپتامبر 2009 منتشر شد. گومز همچنین در موسیقی ویدیویی برادران جوناس برای تک آهنگ "Buin" تا به اینجا رسید. "در سال 2008 منتشر شد.

'Spring Breakers'، Voiceover Work برای "هتل ترانسیلوانیا"
در سال 2012 ، گومز در فیلم انیمیشن هتل ترانسیلوانیا صدای مویس را اجرا کرد. وی سپس در کنار جیمز فرانكو و ونسا هادگنز در میان هیجان انگیز جنجال طنز آمیز هارمونی كورین (Spring 2013) (در سال 2013) در كنار جیمز Franco و Vanessa Hudgens بازی كرد. در همان سال ، گومز با بازی ایتان هاوک در هیجان اکشن Getaway بازی کرد. او همچنان به دنبال حرفه موسیقی خود ، در سال 2013 Stars Dance را در سال 2013 و بزرگترین مجموعه بازدید ، برای شما منتشر کرد. در همان سال گومز در کمدی Beh Behre Badly ، با مری لوئیز پارکر نمایش داده شد.

"خوب برای تو" ، "دروغگو بد" ، "این نیست من" ، "شرط آور"
گومز در تابستان سال 2015 با تک آهنگ "خوب برای تو" به نمودارها بازگشت و در اکتبر همان سال پنجمین آلبوم خود را با نام Revival منتشر کرد. او همچنین در هتل ترانسیلوانیا 2 آواز مشارکت داشت ، که در آن پاییز نیز منتشر شد و به جمع بازیگران فصل 9 از The Voice به عنوان مربی تیم گوئن استفانی پیوست. موفقیت بیشتری در سال 2017 با آهنگهای تحسین برانگیز مانند "بد دروغ" و "It Ain't Me" همکاری با دیجی کیوگو نروژی به دست نیامد. او همچنین با گوچی مانه رپ برای "فتیش" و مارشملو مرموز برای "گرگها" همراهی کردند.

"بازگشت به شما" ، "مرده ها نمی میرند"
در سال 2018 ، گومز آهنگ "بازگشت به تو" را برای درام خودکشی نوجوانان نتفلیکس 13 دلیل منتشر کرد و نقش خود را به عنوان مویس در هتل ترانسیلوانیا 3 زنده کرد. سال بعد ، او به کمدی زامبی جیم جارموش ، در پرده بزرگ بازگشت. نمی مرد.

"از دست داد تا مرا دوست داشته باشد" ، "به او نگاه کن" از "نادر"
در روزهای برگشت به عقب در اکتبر سال 2019 ، گومز تک آهنگهای "Lose You to Love Me" و "Look at Now Now" را کنار گذاشت و موفقیت در نمودار اوج سابق را هموار کرد و راهی برای اولین بار در آلبوم خود به ندرت یافت. 1 در ژانویه سال 2020. در همین زمان ، هنرمند چند استعدادی همچنین شخصیت بتسی زرافه را در فیلم "دولیتل" رابرت داونی جونیور ابراز کرد.

نبرد لوپوس
در اوایل ژانویه سال 2014 گزارش شد که گومز بیش از دو سال با لوپوس - یک بیماری خود ایمنی که می تواند باعث تورم صورت ، خستگی ، سردرد و درد مفاصل شود - روبرو شده است. در سپتامبر سال 2017 ، این خواننده و بازیگر نشان داد که پیشبرد علائم لوپوس ، او را مجبور به انجام پیوند کلیه در اوایل سال کرده است ، به همراه هم اتاقی و دوست خود ، فرانسیس راسا ، به عنوان اهدا کننده خدمت می کرد.

یک ماه بعد ، گومز در یک مصاحبه خبری NBC ، اطلاعاتی را در رابطه با ساوانا گوتری TODAY ارائه داد: "او به یاد می آورد:" او در این زمان جالب که کلیه های من تازه انجام شده بود ، با من زندگی می کرد. " فکر من از کسی خواسته بود که اهدا کند ، برای من دشوار بود. و او داوطلب شد و این کار را کرد. ... منظور از این که او یک مسابقه بود ، باورنکردنی است. "با تشکر از راسا ، گومز توانست به سرعت برای اتاق نجات به اتاق عمل برود. در حالی که در طول عمل عوارض دیگری نیز وجود داشت ، گومز به خوبی بهبود یافت ، و خاطرنشان کرد: احتمال 3 تا 5 درصد احتمال تجدید لوپوس وجود دارد.

در 19 نوامبر 2017 ، گومز در جوایز موسیقی آمریکا به صحنه بازگشت. او برخی از انتقادات را نسبت به آنچه كه به نظر می رسد یك عملكرد هماهنگ لب است ، جلب كرد ، گرچه دیگران تنها ماهها پس از انجام یك عمل نجات بخش از تلاش كلی او حمایت كردند.

روز بعد ، گومز در سالانه اتحادیه تحقیقاتی لوپوس سالانه گالا در شهر نیویورک به دلیل کمک به جمع آوری بیش از 500000 دلار به سمت تحقیقات برای این بیماری مورد تقدیر قرار گرفت. وی در حین سخنرانی ، لحظه ای را که پزشکان بر او فوریت های لازم برای انجام عمل پیوند را تأکید کردند ، به یاد آورد. وی گفت: "شاید من لزوماً واقعاً خوب نبودم که بدانم معنی آن چیست ، بنابراین در واقع به جایی رسیدیم که زندگی یا مرگ باشد." "خوشبختانه ، یکی از بهترین دوستان من کلیه او را به من داد و این هدیه نهایی زندگی بود. و من الان خیلی خوب کار می کنم."

در تاریخ 30 نوامبر سال 2017 ، در مراسم سالانه بیلبورد زنان در موسیقی ، گومز به عنوان زن سال معرفی شد. وی به جمعیت گفت: "من می خواهم از تیم شگفت انگیز و خانواده ام تشکر کنم زیرا آنها در برخی اوقات سخت و دشوار با من گیر افتادند." "و من امسال باید کارهای زیادی انجام دهم ، حتی اگر چند کار دیگر هم باید انجام دهم."

تشخیص دو قطبی
این هنرمند صدر جدول که قبلاً در مورد نبردهای خود با اضطراب و افسردگی صحبت می کرد ، در مصاحبه ای در آوریل 2020 با مایلی سایرس فاش کرد که به عنوان دو قطبی تشخیص داده شده است.

گومز به ستاره پیشین دیزنی گفت: "وقتی با اطلاعات بیشتری آشنا شدم ، این به من کمک می کند." "این یک بار من آن را نمی شناسم.

فعالیت و علاقه های تجاری
در خارج از بازیگری و موسیقی ، گومز به عنوان سخنگوی بوردن شیر خدمت کرده و در کارزار تبلیغاتی سازمان و تبلیغات چاپی حضور داشته است. او همچنین روی کمپینی کار کرد که نوجوانان را ترغیب می کرد تا درباره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در سال 2008 اطلاعات بیشتری کسب کنند. گومز ، یك حامی دیرینه یونیسف ، در سال 2009 به یكی از سفیران این سازمان تبدیل شد و برای کمک به فرزندان جهان از طریق C.A.N. (خیریه ، اقدام ، اکنون) ابتکار عمل.

در سال 2017 ، گومز برای راه اندازی خط کیف های دستی و لوازم جانبی سلنا گریس با مربی همکاری کرد و سال بعد دو طرف دوباره برای یک مجموعه آماده پوشیدن همکاری کردند.

در تابستان سال 2019 گزارش شد که این هنرمند برای یک سری از محصولات زیبایی از جمله عطرها ، مواد آرایشی و بهداشتی و مراقبت از مو ، لوازم آرایشی ، صابون و روغنهای ضروری ، یک مارک تجاری "سلنا گومز" تهیه کرده است.
رابطه با جاستین بیبر
پس از اولین ملاقات در سال 2009 ، سرانجام گومز با یک ستاره پاپ جاستین بیبر رابطه ای دوباره و دوباره برقرار کرد. او همچنین با نوازنده همکار The Weeknd پیوند خورده است.

گومز با مادرش مندی توفی علناً دعوا کرده است. این دو در دسامبر سال 2017 در اینستاگرام ناگفته نماندند و برخی گمانه زنی ها را به این دلیل می خواند که این خواننده عاشقانه های خود با بیبر را دوباره جنجالی کرده بود ، هرچند منبع دیگری گفت که اوضاع پیچیده تر از این است. Teefy بعداً به Gossip Cop گفت که او از ملاقات دخترش با بیبر خوشحال نیست ، اما گفت که کارهای کمی در این مورد وجود دارد. وی گفت: "سلنا می تواند زندگی خود را به هر حال که می خواهد زندگی کند تا زمانی که خوشبخت ، ایمن و سالم باشد".

اوایل زندگی
سلنا ماری گومز در 22 ژوئیه 1992 در گرند پریری ، تگزاس ، در آماندا کرنت و ریکاردو گومز متولد شد. مادرش که معمولاً با نام مندی شناخته می شود ، در 16 سالگی گومز را به دنیا آورد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 200 تاريخ : دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت: 17:41

آدل ، به نام آدل لوری آبی آدکینز ، (متولد 5 مه 1988 ، تاتنهام ، لندن ، انگلیس) ، خواننده و ترانه سرا پاپ انگلیسی که صدای روح انگیز ، عاطفی و ترانه های ساخته شده سنتی او را به یکی از محبوب ترین مجری های نسل خود تبدیل کرد.

زندگی ادل لوری آبی آدکینز

ادکینز توسط یک مادر مجرد جوان در محله های مختلف طبقه کارگر لندن بزرگ شد. در کودکی از خواندن موسیقی معاصر پاپ لذت می برد و یادگیری گیتار و کلارینت را می آموزد. با این حال ، در حالی که نوجوانان اولیه او ، هنگامی که او خواننده ریتم و بلوز ایتا جیمز و دیگر نوازندگان اواسط قرن بیستم را کشف کرد ، او شروع به در نظر گرفتن حرفه ای موسیقی کرد. در حالی که او از استعدادهای خود در یک مدرسه راهنمایی دولتی برای هنرهای نمایشی حمایت مالی کرد ، یک دوست شروع به ارسال آهنگهایی کرد که آدکینز در وب سایت شبکه های اجتماعی مایسپاس نوشته و ضبط کرده است. موسیقی او سرانجام توجه برچسب های ضبط را به خود جلب کرد و در سال 2006 ، چند ماه پس از فارغ التحصیلی ، با XL Recordings قرارداد بست.

سرنوشت موسیقیایی او

پس از ساخت پیش بینی در انگلیس با برخی از اجراهای خوب دریافت شده ، آدل (همانطور که اکنون خود را قبض کرده بود) اولین آلبوم خود را با نام 19 ساله در سال 2008 منتشر کرد. (این عنوان مربوط به سنی بود که بیشتر آهنگ هایش را در آن ثبت می کرد). اولین بار در جدول آلبوم های انگلیس شماره یک ظاهر شد و منتقدین از بیان عجیبی آدل ، تنظیمات خوش سلیقه او و توانایی او در انتقال تجربیات احساسی صمیمی (خصوصاً با دل شکسته) در ترانه هایی که طنین گسترده ای داشتند ، تحسین کردند. او همچنین مقایسه با امی وینهاوس ، دیگر خواننده جوان انگلیسی ، که به طور آشکار تحت تأثیر موسیقی روح است ، به دست آورد. (با این حال ، برای بسیاری از طرفداران ، شخصیت zaftig آدل و شخصیت پایین زمین او را به ستاره ای قابل اعتمادتر تبدیل کرده است.) یک اجرا در برنامه تلویزیونی Saturday Night Live به معرفی آدل با مخاطبان آمریکایی کمک کرد و در اوایل سال 2009 برنده جوایز گرمی شد. برای بهترین هنرمند جدید و بهترین اجرای آواز زن پاپ (برای آهنگ سرسبز و بلوز "تعقیب پیاده رو").

آدل برای آلبوم بعدی خود تعدادی از آهنگسازان و تهیه کنندگان از جمله ریک روبین را به همکاری با وی دعوت کرد. نتیجه ، 21 (2011) مجموعه ای از جسورانه تر و سبک تر متنوع تر از مواد بود ، تک آهنگ هایی که از انجیل خاکی ساخته شده بودند و "نورد در اعماق" به دیسکو تحت تأثیر قرار گرفته است تا تصنیف گسسته "کسی مثل شما". هر دو آهنگ در چندین کشور به شماره یک رسید و با وجود بیماری صوتی که باعث شد آدل مجبور شود تاریخ های تور بسیاری را در سال 2011 کنسل کند ، این آلبوم به پرفروش ترین نسخه سال در ایالات متحده و انگلستان تبدیل شد. علاوه بر این ، با فروش بیش از 20 میلیون نسخه در سراسر جهان تا اواسط سال 2012 ، به کمک به احیای صنعت ضبط پرچم دار اعتبار داده شد.

فعالیت های او بعد از گذراندن عمل گلو
پس از عمل جراحی موفقیت آمیز گلو ، آدل در مراسم جوایز گرمی 2012 اجرا کرد. او همچنین شش غنائم گرمی جمع آوری کرد ، از جمله آلبوم ها ، رکورد ها و ترانه های سال (این دو افتخار "Rolling in the Deep"). چند روز بعد ، او دو جایزه بریت (معادل انگلیسی Grammys) دریافت کرد. پس از هر دو رویداد ، افزایش فروش 21 سالگی تأیید کرد که این خواننده به عنوان یک بازدارنده تجاری تأیید شده است. در سال 2013 آدل جایزه گرمی را برای بهترین اجرای انفرادی پاپ برای "تنظیم آتش باران" از آلبوم کنسرت خود Live در هالتر رویال هالتر (2011) دریافت کرد و او برای آواز برازنده تم بادی که برای او تهیه کرد جایزه آکادمی گرفت. فیلم جیمز باند فیلم سینمایی Skyfall (2012). بعداً در همان سال او عضو عضویت در سفارش امپراتوری بریتانیا (MBE) شد.
آدل در سال 2015 با آلبوم 25 بازگشت. اگرچه برخی از منتقدین احساس کردند که این خطرات کافی را به همراه ندارد ، اما صدای آدل کم قدرت تر نبود و توانایی وی در فروش سوابق کمرنگ شد. آهنگ آرزو "سلام" در بسیاری از کشورها به موسیقی تبدیل شد و بیش از 20 میلیون نسخه از این آلبوم در سراسر جهان فروخته شد. علاوه بر این ، 25 آدل پنج گرمی دیگر را نیز بدست آورد ، از جمله جارو دیگر دسته های برتر (آلبوم ، آهنگ و رکورد سال).

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 193 تاريخ : 11 خرداد 1399 ساعت: 15:0

جانی دپ ، به طور کامل جان کریستوفر دپ دوم ، (زاده 9 ژوئن 1963 ، اوونزبورو ، کنتاکی ، ایالات متحده) ، بازیگر و موسیقیدان آمریکایی که به خاطر انتخاب های فیلم التقاطی و نامتعارف خود معروف بود. او شاید به عنوان سروان جک اسپارو در سریال دزدان دریایی کارائیب ، به بزرگترین موفقیت خود دست یابد.
زندگی اولیه و شغلی
در سن 16 سالگی دپ دبیرستان را ترک کرد تا حرفه موسیقی را دنبال کند. گروه او ، کودکان و نوجوانان ، از فلوریدا ، جایی که او بیشتر دوران کودکی خود را گذراند ، به لس آنجلس نقل مکان کردند. در سال 1983 دپ ازدواج کرد با لری آن آلیسون ، که به عنوان یک آرایشگر کار می کرد در حالی که به عنوان یک نوازنده تلاش می کرد. آلیسون دوست خود را به عنوان بازیگر نیکلاس کیج ترتیب داد تا دپ برای استماع با کارگردان وس کراون کارگردانی کند ، و دپ اولین فیلم خود را در نوجوانی که توسط تختخواب خودش در یک کابوس در خیابان الم (1984) خورده بود ، آغاز کرد. وی سال بعد از آلیسون طلاق گرفت.

21 پرش استریت ، تیم برتون فیلم ، و هانتر S. تامپسون
استراحت حرفه ای دپ در سال 1987 با پیش نمایش 21 پرش استریت ، مجموعه تلویزیونی پلیس آغاز شد که دپ را به عنوان افسر تام هانسون بازی می کرد ، یک پلیس جوان که غالباً در مدارس و دانشکده های مخفی برای گرفتن جوانان مشکل ساز می رفت. این نمایش جالب بود ، اگرچه دپ از تبلیغات خود به عنوان قلب تپه نوجوان خشمگین شد. در سال 1990 او این سریال را ترک کرد و در فیلم Cry-Baby و واترز Scissorhands جان واترز و تیم بورتون ، دو فیلم از کارگردانان maverick ظاهر شد که دامنه دپ را به نمایش گذاشتند. Scissorhands رابطه طولانی بین بازیگر و کارگردان را آغاز کرد که منجر به حضور دپ در چندین فیلم بارتون دیگر شد ، از جمله اد وود (1994) ، خواب آلود توخالی (1999) و چارلی و کارخانه شکلات (2005). در فیلم دوم دپ بازیگر بارانی شیرینی ویلی وونکا را بازی کرد. علاوه بر این ، دپ صدای عروس تاسف آور را در داستان پویانمایی ماکارا برتون Corps Bride (2005) فراهم کرد.


دپ همچنان نشان از هماهنگی خود با نقشهایی به عنوان حسابدار قرن 19 در مرد مرده جیم جارموش (1995) و به عنوان یک اف بی آی که به مافیا در دونی براسکو (1997) نفوذ می کند ، داد. در سال 1998 ، دپ ، دوست و هوادار روزنامه نگار gonzo ، شکارچی S. تامپسون ، با بازی در ترس و بدبختی تری گلیام در لاس وگاس ، فیلمی مبتنی بر رمان شبه اتوبیوگرافی تامپسون به همین نام. دپ بعداً با اقتباس یکی دیگر از تامپسون ، The Rum Diary (2011) صورتحساب برتر را دریافت کرد. او در مستند "بدون دلیل خوب" (2012) با هنرمند گونزو ، رالف استادمن ، که بخش عمده ای از کارهای تامپسون را نشان می دهد ، مصاحبه کرد. فیلم های برجسته دیگر عبارتند از: فیلم نهمین دروازه (رومن پولانسکی) (1999) و ضربت تد دمم (2001).

نامزدهای جایزه Pirates Of the Caribbean and Academy
در سال 2003 دپ به عنوان سروان جک اسپارو در دزدان دریایی کارائیب ظاهر شد: نفرین مروارید سیاه (2003). عملکرد او که بر روی کیت ریچاردز از رولینگ استونز الگوبرداری شده بود ، برای اولین بار نامزد دریافت جایزه اسکار در دپ شد. او سال بعد دوباره به خاطر تصویربرداری از خالق پیتر پان جیمز م. بارری در Finding Neverland (2004) نامزد شد. دپ از نقش Sparrow در قسمتهای بعدی سری Pirates of Caribbean: Dead Man's Chest (2006) ، At World's End (2007) ، On Stranger Tides (2011) و Dead Men Tell No Tales (2017) استفاده کرد. در میان فیلم های پرخاصیت ترین تا کنون. در این مدت دپ با برتون برای سوئینی تاد دوباره خواند: Demon Barber of Fleet Street (2007) ، اقتباس فیلم از موزیکال استفان سوندهایم. به عنوان قاتل سریالی سوونی ، دپ هم از بازیگری و هم برای آواز خواندنش ستایش کرد و نامزد اسکار دیگری نیز دریافت کرد.

جان دیلینگر ، دیوانه هاتتر ، و تنتو
در کتابهای عمومی (دشمنان عمومی (2009)) دپ با جان دیلینگر بازی کرد ، یک جنایتکار که به دلیل سرقت یک سری از بانکهای آمریکایی در دوران رکود بزرگ افسانه ای شد. دپ بعداً به كلین فارل و جود لاو پیوست تا در نمایش تصویری متناوب از شخصیت هیت لجر به The Imaginarium of Doctor Paassus (2009) ، مهندس فرنگی كه برای نجات از اجرای ناقص لیدگر لیدگر است و با فرضیه خیالی فیلم قابل قبول است.
در سال 2010 ، دپ به تصویرگری Mad Hatter در آلیس در سرزمین عجایب ، و اقتباسی از بارتون از رمان کلاسیک لوئیز کارول ، ماجراهای آلیس در سرزمین عجایب (1865). بعداً در همان سال او در تریلر The Tourist در مقابل آنجلینا جولی بازی کرد. در انیمیشن غربی Rango (2011) ، دپ صدای شخصیت عنوان را ارائه داد ، یک آفتابپرست که کلانتر یک شهر رنگارنگ کویری می شود. وی سپس در دهه 1970 در فیلم Shadows Dark (2012) بیدار کننده خون آشام قرن هجدهم ، اقتباسی کمدی برتون از صابون مورد علاقه فرقه با همین نام را اجرا کرد. در فیلم The Lone Ranger (2013) ، دپ به عنوان كیك لكونیك بومی آمریکا ، تونتو ، از روسری و رنگ جنگی استفاده كرد.

فیلمهای بعدی
در سال 2014 ، دپ نقش یک محقق هوش مصنوعی را در هیجان Transcendence ، کارآگاه در فیلم ترسناک Tusk و گرگ در اقتباس سینمایی افسانه موسیقی Stephen Sondheim در جنگل به عهده گرفت. در سال 2015 ، دپ از استعدادی برای farcical به عنوان شخصیت اصلی در شخصیت خنده دار جادوگری Mortdecai استفاده کرد و قبل از تهدید به عنوان گانگستری ویتی بولگر در Black Mass ، بدگویی کرد.او دوباره با شادمانه گرفتن بازی Mad Mad Hatter را در آلیس از طریق Looking Glass (2016 Looking Glass) بدست آورد. بعداً بخشی از بازیگران تمام ستاره در فیلم Murder on the Orient Express (2017) بر اساس رمان آگاتا کریستی در سال 1933 ساخته شد. در سال 2018 ، دپ صداپیشه خود را به شخصیت عنوان در نقش انیمیشن Sherlock Gnomes قرض داد. بعداً در همان سال او نقش جادوگر تاریک ناشناس در Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (2018) را بر عهده گرفت ، دومین نصب یک سری فیلم بر اساس J.K. دنیای رولینگ هری پاتر.

موسیقی و زندگی شخصی
دپ با حفظ علاقه اولیه خود به موسیقی ، گیتار آکوستیک را در فیلم Chocolat (2000) و موسیقی متن فیلم "Once Upon a Time در مکزیک" (2003) نواخت. کارهای او به عنوان گیتاریست نیز در آلبوم های Pogues and Oasis ظاهر شد. وی هنگام کار روی دروازه نهم ، وی ونسا پارادیس بازیگر و خواننده فرانسوی را ملاقات کرد ، که با وی رابطه طولانی مدت (2012–2012) و دو فرزند داشت. او سپس در سال 2015 با بازیگر زن امبر هرد ازدواج کرد؛ آنها سال بعد طلاق گرفتند.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 194 تاريخ : يکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت: 1:16

سیلیان مورفی بازیگری با اصالت ایرلندی ، ستاره سینمای انگلیس و آمریکاست که به دلیل ایفای نقش هایش در فیلم ها 28 روز بعد ، صبحانه بر روی پلوتون ، در زمان و سریال پیک پرده مشهور شد.

سیلیان در 25 مه 1976 در ایالت ایرلند کورک متولد شد. در ابتدا ، خانواده Cillian که در آنجا سه ​​فرزند کوچکتر در آنجا بزرگ شده بودند ، در داگلاس زندگی می کردند ، اما سپس به حومه Ballintemple نقل مکان کردند.

بزرگسالان خانواده مورفی در حوزه آموزشی کار می کردند. پدر سلیان بازرس گروه آموزش ایرلند بود و مادرش زبان فرانسه را تدریس می کرد. پدربزرگ سیلیان ، دایی ها و عمه های او نیز به عنوان معلم کار می کردند. علاوه بر این ، مورفی آموزش موسیقی داشت. به همین دلیل است که سیلیان که از همان کودکی گیتار را کاملاً نواخت ، آرزو داشت که تبدیل به یک ستاره راک شود.

علاقه به موسیقی نوجوان برای موسیقی تقریباً او را به نتیجه نبرد جدی با برچسب شناخته شده موسیقی سوق داده است. در آخرین لحظه قرارداد فسخ شد. احتمالاً سرنوشت او بود. سیلیان مورفی فهمید که می خواهد زندگی آینده خود را با موسیقی پیوند دهد. در شانزده سالگی ، مرد جوان به طور تصادفی در کلاس استاد هنرهای نمایشی شرکت کرد. بعداً سیلیان اعتراف کرد که در آن لحظه الهام را احساس کرده است.

اما بعد از اینکه سلیان مورفی به اصرار والدینش مدرسه را به پایان رساند ، او وارد دانشگاه تئاتر نشد ، اما بخش حقوقی کالج دانشگاه Cork. مرد جوان هیچ تمایلی برای وکیل شدن نداشت. اما معلومات رشته های حقوقی کسل کننده و بی علاقه بود.

اما مورفی از مدرسه درام در دانشگاه بازدید کرد و با خوشحالی در نمایشنامه ها شرکت کرد. هر بار که او مهارت های بازیگری بیشتری را نشان می داد. روزگاری این بازیگر جوان که ظاهر روشن و قد متوسط ​​(175 سانتی متر) داشت ، مورد توجه کارگردانان نمایشنامه دیسکو خوک ها قرار گرفت. آنها سلیان را برای بازی در نقش اصلی دعوت کردند. سیلیان مورفی زندگی نامه خلاق خود را از این نقش آغاز کرده است.

 

فیلم ها

اولین بازی بسیار موفق در نمایش هیجان انگیز دیسکو خوک ها که حتی در جشنواره فیلم دوبلین نیز به نمایش در آمد الهام بخش از مورفی 20 ساله بود ، چنان که این مرد جوان در نهایت تصمیم گرفت تا روی حرفه بازیگری متمرکز شود. سیلیان مرتباً روی صحنه تئاترهای دوبلین ظاهر می شود. در استراحت ها ، او قادر به بازی در فیلم ها است.

این بازیگر در فیلم Sunbu که در سال 1999 اکران شد ، آغاز شد. این نقش بازیگر در این تصویر یک پیشرفت واقعی برای سیلیان مورفی شد. از آن زمان این بازیگر بیشتر در صحنه تیراندازی ظاهر می شد و خود را بیشتر و بیشتر به ندرت در صحنه تئاترها می دید.

این بازیگر جوان آبی چشمی در فیلم ملودراماتیک روی لبه ، نقش ستاره جدیدی را دریافت کرده است. این فیلم داستانی را در مورد جوانی جاناتان روایت می کند که تصمیم به خودکشی گرفت. و در سال 2001 ، سیلیان مورفی برای اولین بار خود را به عنوان فیلمنامه نویس محاکمه کرد. این بازیگر فیلمنامه را به کمدی Watchmen نوشت که در آن حتی نقش اصلی را نیز به عهده داشت.

تصویر در جشنواره فیلم ادینبورگ نشان داده شد و نظرات مثبت زیادی دریافت کرد. در همان سال 2001 ، کارگردان کریستن شریدان به سلیان مورفی پیشنهاد داد تا در نسخه نمایشگر نمایشنامه آشنا Disco Pigs شرکت کند. بازیگر نه تنها این دعوت را پذیرفته است بلکه موسیقی متن فیلم را نیز برای این فیلم تهیه کرده است.

 

به زودی مورفی با عنوان The Roads We Take در مینی سریال دعوت شد. این فیلم برخاستن واقعی در نردبان حرفه ای بود ، این فیلم در کانال بی بی سی منتشر شد. اگرچه ، بازیگر ایرلندی مورفی برای انجام نقش اشرافی عاشقانه مجبور شد به لهجه انگلیسی خود سخت کار کند.

این سریال بسیار موفق بود و بازیگر بسیار فراتر از ایرلند بومی خود مورد توجه قرار گرفت. به احتمال زیاد ، همین نقش بود که کارگردان بسیار مشهور دنی بویل را به دعوت سیلیان مورفی برای بازی در تریلر 28 روز بعد ترغیب کرد. تصویری که از روی پرده های بزرگ بیرون آمد ، بیش از هشتاد میلیون دلار ناخالص داشت. این فیلم گامی در پیشرفت شغلی بازیگر شد. پس از حضور در این فیلم ، سیلیان به هالیوود دعوت شد. این کمدی سیاه با نام Intermission همه رکورد قبلی فیلم های سینمایی در ایرلند را شکست داده بود.

در سال 2003 ، سیلیان مورفی دوباره در صحنه تئاتر ظاهر شد. این بازیگر نقش کنستانتین را از چخوف در نمایش "مرغ دریایی" بازی کرد. این نمایشنامه توسط پیتر استاین به صحنه رفته است. این کارگردان بازیگرانی را که درگیر این نمایش بودند ، تشویق کرد که به روسیه بروند و از املاک آنتون پاولوویچ چخوف در ملیخوو دیدن کنند. به این ترتیب آنها توانستند شخصیت های خود را بهتر وارد کنند. این نمایش موفقیت بزرگی به دست آورد و در سال 2003 در جشنواره معتبر ادینبورگ به نمایش درآمد.

 

در همان سال سیلیان مورفی به عنوان یک قصاب روی پرده سینما ظاهر شد. وی در فیلم دختر با گوشواره مروارید چنین نقشی را دریافت کرد. این مسئله در حقیقت وجود داشت که سیلیان گیاهی متقاعد کننده بود. به همین دلیل این بازیگر ایرلندی تجربه چالش برانگیز ماندن در این کشتارگاه برای ورود به شخصیت بود.

پس از این اثر ، چندین شخصیت منفی دیگر در فیلمبرداری سیلیان مورفی وجود داشت. اول از همه ، این نقش دکتر کرین در فیلم سینمایی Batman Begins به کارگردانی کریستوفر نولان بود. در این فیلم ، کریستین بیل شخصیت اصلی را اجرا کرد و هیت لجر نقش جوکر ضد قهرمان را بازی کرد. بعداً مورفی با عنوان The Dark Knight and The Dark Knight Rise در دنباله فرانشیز شرکت کرد.

Thriller Red Eye دنبال کرد از این حق رای دادن. در این هیجان ، مورفی نقش جکسون ریپنر ، شرور واقعی و ظاهری فرشته ای را بازی کرد. در این نوار ریچل مک آدامز شریک سلیان شد. پس از چند شخصیت منفی ، نقش "شرور ایده آل" به بازیگر پایبند شد.

مورفی تصمیم به تغییر این وضعیت گرفت و در درام "صبحانه در پلوتو" شرکت کرد که در آن هواداران سیلیان او را در نقش transvestite پاتریک برادن دیدند. به گونه ای که او با برچسب ضد قهرمان به پایان رسید. علاوه بر این ، شخصیت برادن بخش جدیدی از محبوبیت را برای بازیگر به ارمغان آورده است: مورفی نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب و دریافت جوایز آکادمی فیلم و تلویزیون ایرلند شده است. منتقدین این نقش را بهترین نقش در بازیگری سیلیان و همچنین نقش وی در فیلم بادی که جو می لرزد ، می دانند. این درام تاریخی ، جنگ مردم ایرلند را برای استقلال روایت می کند. نکته قابل توجه این است که فیلمبرداری ها در County Cork صورت گرفت که بومی Cillian Murphy بود.

سال 2007 برای بازیگر موفق و پر از نقش های ستاره ای شد. امسال تریلر فوق العاده Sunshine منتشر شد. در این تصویر ، مورفی به عنوان شخصیت فیزیکدان که در حال نجات کره زمین بود ظاهر شد. این بازیگر در حالی که برای تهیه این نقش بازی می کرد مدت طولانی مشورت با دانشمندان و فیزیکدانان آزمایشگاه ژنو بود.

 

همچنین ، در سال 2007 دو فیلم عاشقانه اکران شد - کمدی Watching Detectives و ملودرام The Edge of Love. فیلم دوم درباره روابط دشوار دو زوج متأهل می گوید. در این نوار ، سینا میلر و کیرا نایتلی به همراه سیلیان روی پرده ظاهر شدند. این تصویر هم در مخاطب و هم در منتقدان موفق بود.

هیجان طاووس طاووس که در آن بازیگر در دوتایی با سوزان ساراندون بازی کرد ، به پروژه قابل توجه سال 2010 تبدیل شد. شخصیت مورفی جان از شخصیت شکافته رنج می برد. پس از مرگ مادر ، مرد جوان شروع به جامه عمل پوشیدن می کند و خود را به نام اما به مردم معرفی می کند. این دروغ ها قهرمان را به قتل سوق می دهد.

در همان سال مورفی در پروژه بعدی کریستوفر نولان شرکت کرد - تریلر Inception با لئوناردو دی کاپریو به عنوان شخصیت اصلی. این فیلم درآمد 800 میلیون دلاری را در این کرایه به دست آورد و در بین بهترین فیلم های همه زمان ها ظاهر شد. مورفی به رئیس شرکت قدرتمند مالی تبدیل شد - رابرت فیشر که به هدف تحولات جاسوس صنعتی کاب تبدیل می شود.

در مبارز فوق العاده در زمان ، سیلیان نقش شخصیت منفی - Timekeeper ریموند لئون را انجام داد. او در خدمت دولت تمدن است که در آن زمان تنها ارز موجود است. جاستین تیمبرلیک نیز در این تصویر شرکت کرد.

درام هیجان انگیز Retreat نیز رتبه های بالایی کسب کرد. در اینجا سیلیان مورفی به همراه تندی نیوتن و جیمی بل همکاری داشتند که شخصیت هایی را که پس از حمله ویروس کشنده به بشریت به طور تصادفی زنده مانده بودند ، جعل کردند.

در سال 2012 این بازیگر فیلمنامه نویسی خود را با عنوان بعدی فیلم غنی سازی کرد. این یک چراغ قرمز مهیج بود که در آن نقش فیزیکدان تام باکلی را انجام داد. افراد مشهور هالیوود ، سیگورنی ویور و رابرت دنیرو در این فیلم شریک بازیگر ایرلندی شدند.

در سال 2013 ، سیلیان تهیه کننده سری جنایات Peaky Blinders شد که در آن او شخصیت اصلی - رهبر باند توماس شلیبی - را اجرا کرد. این حماسه گانگستری در مورد مخالفت قبیله گانگستری شلی و پلیس انگلیس است که توسط بازرس چستر کمپبل (سام نیل) ارائه شده است. این وقایع در سالهای پس از جنگ در انگلیس اتفاق می افتد.

 

زندگی شخصی

این بازیگر در طول هشت سال با همسر آینده خود ایوان مک مکینس رابطه داشت. در سال 2004 جوانان ازدواج کردند. ایوان شخصیتی خلاق است. او خود را وقف هنرهای ویدئویی می کند.

در حال حاضر زندگی خصوصی سیلیان مورفی شامل همسر و دو فرزند آنها می شود. پسر اول آنها مالاچی در سال 2005 به دنیا آمد و پسر دوم آنها آران یک سال بعد متولد شد. خانواده Cillian در لندن زندگی می کنند. این بازیگر در اوقات فراغت خود از نوازندگی گیتار هاوایی لذت می برد و بسیار آواز می خواند. Cillian سبک زندگی عمومی را هدایت نمی کند. با مقایسه صفحه رسمی طرفداران وی با حساب کاربری خود در اینستاگرام می توان گفت که وی تقریباً انتشاراتی ندارد.

در جلسات مختص به کارهای خلاق بازیگر ، طرفداران وی استدلال می کنند که آیا سیلیان جراحی پلاستیک انجام داده است یا نه. بازیگر در مورد این شایعات اظهار نظری نمی کند. با این حال ، طرفداران فیلم عکس های بازیگر را بررسی کرده اند و متوجه شده اند که بینی مورفی با گذشت زمان نازک تر شده و لب هایش لکه دار شده است.

 

 

سیلیان مورفی در حال حاضر

در سال 2016 درام نظامی آنتروپوید به نمایش درآمد که در آن سیلیان مورفی به همراه جیمی درنان قهرمانان مقاومت چک - ژوزف گابوک و یان کوبیچ را اجرا کردند. شخصیت های آنها موفق به اجرای نقشه قتل دولتمردانه رایش سوم - راینهارد حیدریچ - شدند. در پایان پاییز تیراندازی های جنگنده کمدی Free Fire ساخته مارتین اسکورسیزی به پایان رسید. این تصویر درباره معامله زیرزمینی فروش اسلحه است که اتفاق نیفتاد. کریستین مورفی به عضو این باند تبدیل شد.

در ژوئیه 2017 درام جنگی با Dunkirk با تام هاردی در نقش اصلی و مورفی در نقش اپیزودیک این سرباز ظاهر شد. فیلم فعالیت نظامی را که در همان آغاز جنگ جهانی دوم رخ داد روایت می کند.

 

در حال حاضر ، این بازیگر در چند فیلم شرکت می کند ، از جمله آنها - Wayfaring Strangers و At Swim-Two-Birds.

 

 

 

فیلم ها

1999 - آفتاب سوختگی

2001 - در لبه

2002 - 28 روز بعد

2003 - دختری با گوشواره مروارید

2005 - بتمن آغاز می شود

2005 - صبحانه در پلوتو

2010 - طاووس

2010 - شروع

2011 - در زمان

2013 —2016 - پرده های اوج

2016 - آنتروپوئید

2016 - آتش رایگان

2017 - دانکرک

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 321 تاريخ : 9 خرداد 1399 ساعت: 15:0